Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Hvis man ikke har hatt sex på 3 mnd. Hvor stor sjans tror dere det er for at partneren finner seg noen andre når dem er på ferie i syden? Selv om de ikke er "typen til å være utro"..
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Hadde ikke latt vedkommende gå utfor døra!
Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Hehe............nei for faen, hehe....nekter du sex??
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 haha.... hadde noen låst høna i 3 mnd for å slippe meg til syden alene, så hadde jeg ikke bare hatt høy kølleføring i syden, men tuppa deg i ræva rett ut etter bare 2 dager med sexsperre:-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Hehe ante meg at jeg ville få disse svarene. Tenker jo det samme selv. Men hvorfor legger dere skylden på meg med en gang? Bare lurer..
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Hvis det er han som nekter sex,er han jo homo. Da kan han få med seg mye rompe rusk fra syden... slett ikke bra!
Gjest Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Nææææ, siden du spør så pent så regner jeg med at du er sexnekteren her
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 hadde han nektet deg sex i 3 mnd... så burde du ta hintet tjukka:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Jeg bare tenkte på at det kan jo være andre ting som spiller inn.. Men er jo ofte sånn at kjærringa får skylda, ofte blant gutta hvertfall! Men samma det.. Fikk jo svar på det jeg lurte på! =) Hold kjeft a yppert, jeg er for faen ikke tjukk! Kan være jeg som ikke tenner på han vettu, har tanken noen gang slått deg at ting kan gå andre veien også? =P
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Hvis du ikke tenner på han får du be han slanke seg eller finne deg ny stake!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 stemmer det tjukka... hvis du ikke tenner påhan så må det jo være den mest idiotiske mannen jeg har hørt om!! tupp han i ræva å skaff deg en ny hvis han ikke duger:-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Hehe lurte litt på om jeg skulle skrive noe her. Å jeg er jaggu glad jeg gjorde det, for nå fikk jeg meg en latter, å det gjorde godt! Takker og bukker=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå