Gå til innhold

I dag ble jeg redd for lille tullemor


Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden fikk jenta mi på 6mnd feber.Hun er født i uke 27.Hun hadde ingen sykdomstegn og jeg trodde det var tenner på vei.Feberen varte 1 dag og hun var ellers i kjempeform.Men i dag da jeg skiftet på henne oppdaget vi at ene tåa var hoven og med et kutt i.Hvordan i alle dager hadde det skjedd tenkte jeg.Sjekket nærmere og det såg ut som hun hadde noe rundt tåa.Det var sår rundt hele.Kjørte på legevakten.Der fjernet de noe trålignende som var rundt tåa hennes.Off,jeg ble helt dårlig.Hun må jo ha hatt det der en stund siden hun var så hoven og at det hadde skjært seg innover.De tok crp og den var 25,ikke så høy heldigvis.De sendte oss på kirurgisk for at de skulle se på tåa der og om hun skulle få antibiotika.Legen sa alt så fint ut,men fikk også en 3 .lege til å se på henne.Alt virket bra og de ville ikke sette henne op kur.Så vi skulle bare følge med påtåa og ta kontakt om det var noe.Følte meg som den elendige mora som ikke hadde oppdaget det tidligere.Jeg burde jo sett dette så mange ganger til dagen jeg skifter på henne og leker med og susser henne på de små føttene.Nå sovertulla godt etter en sen kveld på sykehuset.Og mora prøver å kaste av seg skyldfølelsen før hun går til sengs.Men er glad alt ser fint ut nå.Men ekkelt var det.Tulla selv smilte og lo,mens jeg gråt.De er tøffe disse små.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, sånt kan skje!! Ikke alt man klarer se og kontrollere til enhver tid,. så det er ikke noe du skal tenke på som skylda di.

 

Bra du oppdaget det, og at hun fikk hjelpa hun trenger =o)

Skrevet

Hun er bedre i dag heldigvis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...