MiniBassen Skrevet 17. april 2008 #26 Skrevet 17. april 2008 Sv: ********** IKM UKE 17 ********** NYTT 22:54 12.04.2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ****VENTER**** ------------------------ Mandag 21.04 ------------------------- Lucy T*pp nr 3 år JulieF*8pp* magica fra tryll ------------------------- Trisdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Villabolla 1.pp ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! ****PASSERT IKM**** ********************************************
MiniBassen Skrevet 17. april 2008 #27 Skrevet 17. april 2008 Sv: ********** IKM UKE 17 ********** NYTT 22:54 12.04.2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ****VENTER**** ------------------------ Mandag 21.04 ------------------------- Lucy T*pp nr 3 år JulieF*8pp* magica fra tryll ------------------------- Trisdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! ****PASSERT IKM****
Becca m/lite knøtt Skrevet 17. april 2008 #28 Skrevet 17. april 2008 Sv: ********** IKM UKE 17 ********** NYTT 22:54 12.04.2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ****VENTER**** ------------------------ Mandag 21.04 ------------------------- Lucy T*pp nr 3 år JulieF*8pp* magica fra tryll ------------------------- Trisdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! ****PASSERT IKM****
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 18. april 2008 Sv: ********** IKM UKE 17 ********** NYTT 22:54 12.04.2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * ****VENTER**** ------------------------ Mandag 21.04 ------------------------- Lucy T*pp nr 3 år JulieF*8pp* magica fra tryll ------------------------- Trisdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! ****PASSERT IKM****
"Liten" lykke Skrevet 18. april 2008 #30 Skrevet 18. april 2008 Dytter Gratulerer Lucy T! Utrolig moro at du lykkes. Har fulgt med på deg når jeg har vært her inne og smugtittet:) Kos deg med den voksende magen!
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 18. april 2008 #31 Skrevet 18. april 2008 Sv: ********** IKM UKE 17 ********** NYTT 22:54 12.04.2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * ****VENTER**** ------------------------ Mandag 21.04 ------------------------- Lucy T*pp nr 3 år JulieF*8pp* magica fra tryll ------------------------- Trisdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! ****PASSERT IKM****
cucumber Skrevet 18. april 2008 #32 Skrevet 18. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * ****VENTER**** ------------------------ Mandag 21.04 ------------------------- Lucy T*pp nr 3 år JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Trisdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! ****PASSERT IKM****
"Liten" lykke Skrevet 21. april 2008 #34 Skrevet 21. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp ****VENTER**** ------------------------ Mandag 21.04 ------------------------- Lucy T*pp nr 3 år JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Trisdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! ****PASSERT IKM****
Viktoria :) Skrevet 22. april 2008 #35 Skrevet 22. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp ****VENTER**** ------------------------ Mandag 21.04 ------------------------- Lucy T*pp nr 3 år JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Tirsdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp Viktoria 6pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! ****PASSERT IKM****
♥Cherrypie♥ Skrevet 22. april 2008 #36 Skrevet 22. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp ****VENTER**** ----------------------- Mandag 21.04 ------------------------- JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Tirsdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp pRiNsEsSa&iSaBeLLa1pp(kanskje noen dager senere) ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp Viktoria 6pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! ****PASSERT IKM****
Viktoria :) Skrevet 22. april 2008 #37 Skrevet 22. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp Viktoria 6pp ****VENTER**** ----------------------- Mandag 21.04 ------------------------- JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Tirsdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp pRiNsEsSa&iSaBeLLa1pp(kanskje noen dager senere) ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! ****PASSERT IKM****
Prinsemamma:-) Skrevet 23. april 2008 #38 Skrevet 23. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * Drømmer om baby:)) ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp Viktoria 6pp ****VENTER**** ----------------------- Mandag 21.04 ------------------------- JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Tirsdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp pRiNsEsSa&iSaBeLLa1pp(kanskje noen dager senere) ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! ****PASSERT IKM**** Viktoria 7pp
Ceccan** Skrevet 23. april 2008 #39 Skrevet 23. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * Drømmer om baby:)) Cecy... ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp Viktoria 6pp ****VENTER**** ----------------------- Mandag 21.04 ------------------------- JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Tirsdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp pRiNsEsSa&iSaBeLLa1pp(kanskje noen dager senere) ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! Cecy... ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! ****PASSERT IKM**** Viktoria 7pp Drømmer om baby:))
magica fra tryll Skrevet 23. april 2008 #40 Skrevet 23. april 2008 ...og så kom tanta. Altså,-jeg ble ikke gravid denne mnd. Skjønner ikke helt hvordan jeg gjør dette,hvis noen vil være så snill å sette med på lista.Gratulerer til dere som er blitt gravide og lykke til til alle oss andre:)
MiniBassen Skrevet 23. april 2008 #41 Skrevet 23. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * Drømmer om baby:)) Cecy... ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp Viktoria 6pp Magica fra tryll ****VENTER**** ----------------------- Mandag 21.04 ------------------------- JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Tirsdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp pRiNsEsSa&iSaBeLLa1pp(kanskje noen dager senere) ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! Cecy... ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! ****PASSERT IKM**** Viktoria 7pp Drømmer om baby:))
Becca m/lite knøtt Skrevet 23. april 2008 #42 Skrevet 23. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * Drømmer om baby:)) Cecy... ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp Viktoria 6pp Magica fra tryll Becca84 ****VENTER**** ----------------------- Mandag 21.04 ------------------------- JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Tirsdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp pRiNsEsSa&iSaBeLLa1pp(kanskje noen dager senere) ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! Cecy... ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! ****PASSERT IKM**** Viktoria 7pp Drømmer om baby:))
bollefrø 10pp Skrevet 23. april 2008 #43 Skrevet 23. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * Drømmer om baby:)) Cecy... ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp Viktoria 6pp Magica fra tryll Becca84 ****VENTER**** ----------------------- Mandag 21.04 ------------------------- JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Tirsdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp pRiNsEsSa&iSaBeLLa1pp(kanskje noen dager senere) ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- bollefrø 16pp ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! Cecy... ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! ****PASSERT IKM**** Viktoria 7pp
trumf Skrevet 23. april 2008 #44 Skrevet 23. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * Drømmer om baby:)) Cecy... ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp Viktoria 6pp Magica fra tryll Becca84 ****VENTER**** ----------------------- Mandag 21.04 ------------------------- JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Tirsdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp pRiNsEsSa&iSaBeLLa1pp(kanskje noen dager senere) ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- bollefrø 16pp ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! Cecy... ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! Telyset 1pp ****PASSERT IKM**** Viktoria 7pp bollefrø 16pp
bollefrø 10pp Skrevet 23. april 2008 #45 Skrevet 23. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * Drømmer om baby:)) Cecy... ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp Viktoria 6pp Magica fra tryll Becca84 ****VENTER**** ----------------------- Mandag 21.04 ------------------------- JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Tirsdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp pRiNsEsSa&iSaBeLLa1pp(kanskje noen dager senere) ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- bollefrø 16pp ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! Cecy... ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! Telyset 1pp ****PASSERT IKM**** Viktoria 7pp [ Skulle bare rette opp en feil ^^ ]
Viktoria :) Skrevet 23. april 2008 #46 Skrevet 23. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * Drømmer om baby:)) Cecy... ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp Viktoria 6pp Magica fra tryll Becca84 ****VENTER**** ----------------------- Mandag 21.04 ------------------------- JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Tirsdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp pRiNsEsSa&iSaBeLLa1pp(kanskje noen dager senere) ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- bollefrø 16pp ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! Cecy... ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! Telyset 1pp ****PASSERT IKM****'
Gjest Skrevet 23. april 2008 #47 Skrevet 23. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * Drømmer om baby:)) Cecy... ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp Viktoria 6pp Magica fra tryll Becca84 :-) :-) 1 pp etter MA (Går nå over i 2 pp...) Lykke til dere som har klart det :-) ****VENTER**** ----------------------- Mandag 21.04 ------------------------- JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Tirsdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp pRiNsEsSa&iSaBeLLa1pp(kanskje noen dager senere) ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- bollefrø 16pp ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! Cecy... ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! Telyset 1pp ****PASSERT IKM****'
♥Cherrypie♥ Skrevet 24. april 2008 #48 Skrevet 24. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * Drømmer om baby:)) Cecy... ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp Viktoria 6pp Magica fra tryll Becca84 :-) :-) 1 pp etter MA (Går nå over i 2 pp...) Lykke til dere som har klart det :-) ****VENTER**** ----------------------- Mandag 21.04 ------------------------- JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Tirsdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- bollefrø 16pp ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp krysser fingrer og tær for at den sitter nå! Cecy... ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! Telyset 1pp ****PASSERT IKM****' pRiNsEsSa&iSaBeLLa1pp
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 24. april 2008 #49 Skrevet 24. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * Drømmer om baby:)) Cecy... ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp Viktoria 6pp Magica fra tryll Becca84 :-) :-) 1 pp etter MA (Går nå over i 2 pp...) Lykke til dere som har klart det :-) ****VENTER**** ----------------------- Mandag 21.04 ------------------------- JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Tirsdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- bollefrø 16pp ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp Veldi svak pos billigstrimmel,2 dager før ikm.Slipper ikke jubelen løs ennå.Ny test ikm dagen:) Cecy... ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! Telyset 1pp ****PASSERT IKM****' pRiNsEsSa&iSaBeLLa1pp
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 24. april 2008 #50 Skrevet 24. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Lucy T * har spire i magen * Drømmer om baby:)) Cecy... Carmen-endelig gravid:o)) ****IKKE GRAVID**** "Liten" lykke ønskes - som ventet, og går da inn i 1pp Viktoria 6pp Magica fra tryll Becca84 :-) :-) 1 pp etter MA (Går nå over i 2 pp...) Lykke til dere som har klart det :-) ****VENTER**** ----------------------- Mandag 21.04 ------------------------- JulieF*8pp* magica fra tryll cucumber 15pp ------------------------- Tirsdag 22.04 ------------------------- lucy123456 (6pp) "Liten" lykke ønskes (Hører vel ikke helt hjemme her enda. Starter 1 pp etter denne tr.) Sanna32..skal være her hvis mine beregninger etter Sa er rett. Becca84 1pp ------------------------- Onsdag 23.04 ------------------------ :-) :-) 1pp etter MA... Veldig spent :-) Vivil -08 1pp Suzy84 i 3 pp etter MA Alltid beredt 5 pp Villabolla 1.pp ------------------------- Torsdag 24.04 -------------------------- Stjernøye: satser på her om el kommer sånn ca når den skal;o) Carmen: 4pp Håper så indelig 2 streker kommer til syne denne dagen!!! -------------------------- Fredag 25.04 ------------------------- bollefrø 16pp ------------------------- Lørdag 26.04 ------------------------- Live&Emma 1pp Veldi svak pos billigstrimmel,2 dager før ikm.Slipper ikke jubelen løs ennå.Ny test ikm dagen:) Cecy... ------------------------ Søndag 27.04 ------------------------ Dette¤er¤mitt¤nick! Telyset 1pp ****PASSERT IKM****' pRiNsEsSa&iSaBeLLa1pp Live♡Emma 1pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå