Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 vi har noen herlige venner som gjerne vil kjøpe noe fint til babyen som kommer. Nå har det seg sånn at jeg føler vi har det vi trenger..så har noen av dere forslag til hva vi kan "trenge" ... vi har lissom det mest "vanlige" ....
maria isabell Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 når kommer babyen,er det kaldt ønsk dere blått eller rosa ull tøy...jente ullen på sparkjøp er så søt, rosa med blonder:) ungen er også varm og god..refleks har rosa strømpebukser..ufattelig søtt:) dongeri bukser er jo også greit,sparkebukser i knall rosa eller blått:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 til ei anna venninne så spleiset vi på en sånn hoppe ting som kostet ca 1000kr, så tror de tenker på ca samme pris klasse nå også. Termin er mai/juni ;-)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Tripptrapp-stol? Noe dere ønsker til barnerommet? Voksipose?
gullegget Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Men hvis dere har alt dere trenger, så kunne de kjøpt sånn man støper hand og fot avtrykk på, nyfødt fotografering, sette penger på sparekonto, gavekort i barnepass:)
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Ønsker oss klær fra Nøstebarnet
Gjest Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Hoppehuske, lekegrind, penger inn på sparekonto, en bamse, sengesett, en sånn "min første bok"bok.. Eller kanskje hushjelp, kokk for en dag, barnepasser...
playground princess Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Dersom det ikke trenger å være kjøpt til babyen kommer, så kan dere ønske dere et babyteppe med navn, fødselsdato å fødselsvekt på. Disse synes jeg er kjempefine! Kommer til å ønske oss det til dåpen til lille frøken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå