Gå til innhold

Hvordan gikk d m skatten jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått selvangivelsen enda. Er så spent. Jobbet fullt fram til april, måtte stoppe brått pga sykdom. Begynte på yrkesrettet attføring i oktober og ble sykmeldt nærmere nyttår.

Spent! var inne på altinn.no og leste hva jeg hadde tjent og har i gjeld, men der kan man ikke lese hva man har til gode eller er skyldig eller hva man har betalt i skatt.

I fjor gikk alt i 0. men plutselig var der 10 000 inne på kontoen! fant ut etterpå at det var pga at ved en feil hadde de registrert at jeg var enslig forsørger, hvor enn de har det fra?? skal pass på at ikke skjer igjen :)

Enn dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått ligningen vi heller... like skuffet for hver gang jeg er nede i postkassen:) Håper den kommer snart.. er så spent på om det blir noe gevinst dette året også, og evt hvor mye:)

Skrevet

Får igjen 10.500.. Herlig! :D

Kommer godt med, for i sommer blir det huskjøp og en del investeringer..

Skrevet

E i himmeln æ:) TYpen fikk baksmell på 6000kr da æ fikk begge huslånan på mæ. Holde på å selge det andre huset men leie d ut til d skjer... Æ fikk 42000kr tilbake. E helt uvirkelig. Håpeog ber om at alt e riktig:)

Me ny baby og alt kommer d godt me. Har litt prob. nu å vi må ta forskudd på litt feriepæng, men gjør ingenting viss vi e 36000kr i + tilsammen:)

Hils lykkeli`

Skrevet

fått en helt horribel baksmell på 8 kroner.... hehe..... den er vel til å svelge den..... regner med det blir noen tusen i min favør etter at barnepass-utgiftene er trukket fra:)

Skrevet

ingen baksmell her.

jeg får 3000 og han 14500..

Skrevet

Vi fikk igjen 16 500 kr til sammen. Veldig mye bedre enn de 16 000 i baksmell vi fikk i fjor :o)

Deilig å "gå i null" etter å ha kjøpt vogn pluss masse annet!

Skrevet

Jeg får igjen 23000 før kjøring. Mannen får 1690kr, he he. Men alt lån står på meg, så d blir jo litt urettferdig hvis jeg ikke deler:) Med nytt hus som trenger oppussing kommer alt godt med!

Skrevet

Jeg fikk igjen 15500kr,veldig deilig... Sambo fikk igjen 8000kr:)

Med en baby på vei er dette helt klart penger som kommer godt med i år,hehe...

Skrevet

hei hei..

Jeg fikk bare stort sjokk i går...47255kr igjen på skatten..mannen min vet ikke enda:)

hmmmm deilig..

skal brukes til og ta litt ekstra permisjon etter endt vanlig...to mnd ekstra kjempe deilig:)

Skrevet

Vi fikk egentlig 23000 til sammen, men etter å ha flyttet rentefradraget over til han får vi ca 36000 :) Det blir en fin sommer :o)

Skrevet

jeg får igjenn 31.000kr. men noen av renten tilhører gubben, så 12.000tilfaller han:( hulk. hadde gledet meg til å bruke litt på meg selv før babyen kommer, men nå skal vi pusse opp kjøkkenet istede.

Skal få stefaren hans til å se over alt da, siden hele huslånet havnet på meg i selvangivelsen. kompliserte greier.

Skrevet

Forstår ikke helt hvorfor de alltid setter huslånet på 1 av lånetakerene.

Fikk skatteoppgjøret i posten i dag, 12000 tilbake og da mangler eg 1 mill i lån, så blir vel noen tusen til:)

Skrevet

det ble smell på meg:( over 5000.. så det var kjedelig! men samboer får heldigvis igjen 15 000, så det hjelper på!

Skrevet

Aner ikke hva min samboer får..men klør i fingrene etter å åpne hans brev også he he

Skrevet

Jeg fikk 24000 igjen. Har ikke åpnet samboers enda, så vet ikke hvordan vi kommer ut tilsammen, så tør ikke hoppe i taket enda ;-)

Skrevet

Sant det...stod ikke noe huslån på min. Bare ligningsverdien på leiligheten. Hmmm....må sjekke det der når vi åpner samboer sin.

Skrevet

Bare jeg som ikke har fått den eller? Venter i spenning hver dag nå jeg, men fortsatt ikke noe i postkassa. Bor på Hurum i Buskerud.

Skrevet

Både jeg og sambo får igjen 15.000 og det kommer godt med når babyutstyr og ny leilighet skal på plass i løpet av sommern og høsten!! :)

Skrevet

jeg fikk smell på over 10000. Er så sur nå. Kankje det hjelper å flytte lånet over på meg ja...?

Skrevet

Jippi...hadde fått den i postkassa idag. Fikk igjen 13 000 :) Allikevel mindre enn det jeg pleier å få, men kan ikke klage!

Skrevet

7000+, vi e vell fprnøyd med det:)

Skrevet

30000,-tilsammen;)*strålende fornøyd*

Skrevet

17000 på sambo. jeg har ikke skattebar inntekt så på meg står det null. så vi skal skrive alt av renter på sambo, pluss kjøring å barnepass, så da blir det kansje noen kroner ekstra=) er veldig fornøyd vi ja. kommer fint med når jeg ikke har noe inntekt i sommer=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...