viertre + spire Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Er dette normalt?? Jenta mi er 2 uker gammel. Kommer ikke mye, men kom litt og litt nå når hun lå på stellebordet.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 jepp! gutten min hadde det forrige uke, da han hade svelget ganske mye luft når han ammet. avføringa er jo normalt flytende, og det er bare lufta som har "blandet" seg inn... Men må jo innrømme at jeg ble litt forfjamset når jeg så det. Hehe
viertre + spire Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Tusen takk for svar!! Blir overnervøs for den minste ting her
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 hehe. kjenner meg igjen der ja guttungen er 5 uker på mandag, og det har blitt mye lesing, spørring og "googling" siden vi kom hjem... Men det begynner da å gå seg til, sakte men sikkert
viertre + spire Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 hehe... her også Jammen ikke bare bare å bli mamma. Man er jo så utrolig redd det skal skje noe. Er jo så utrolig glad i henne. Trodde ikke man kunne bli så glad i noen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå