Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Bf og jeg kommer til å flytte fra hverandre nå. Men vi har et billån sammen. Men det står på han. Kan vi lage en privat avtale om at han betaler billånet i stede for bidrag? For han har ikke lappen.. Så han har jo ikke brukt for bilen, men det har jeg.. Eller er det kanskje mest ryddig å bare bli kvitt hele bilen, dele evt. restlånet på 2, å så betaler han bidrag som vanlig? Men da må jo jeg finne en ny.. Hvem snakker man forresten med når man skal finne ut hvor mye han skal betale?
Sjokoladekaka Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Her er bidragsveilederen: http://tjenester.nav.no/bidragsveileder/servlet/dispatcher/ her fyller du inn det som trengs, så finn du ut kva bidraget blir sånn ca:) Kan ikkje du berre overta lånet? Og så betaler han bidrag? Det er nemlig lett å bli uvenner ved brudd, og då er slike ting godt å ha i orden:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Ja, det kan jeg jo! Hehe det har jeg ikke tenkt på faktisk! Takker c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå