Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 NÅ er det nok! Er drittlei av å vente på denne hersens TR... Sluttet på p-plaster i august 07 og har siden da hatt 3 stk TR på besøk.. men hva er det da?? Det skal jo være 8-9 stk etter "rett".. aaaaargh,,, Vet det er flere her inne som har det slik og jeg forstår frustrasjonen, vær sikker! Var til legen min på tirsdag og han ville sende meg til utredning når det har gått 10 mnd viss ingenting har skjedd til da. Evig takknemmelig for det ja.. Men har mine tvil om at denne teite kroppen skal irettesette seg til det "normale" til den tid.. Jeg blir jo paranoid av hele greia! )=(/%8897&%% Dette var kveldens utblåsning...puuuh!!!
BabyTanker Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Vet alt om ustabile sykluser.. og det er frustrerende. Da jeg sluttet på p-piller for ca 1 år siden hadde jeg kanskje 2-3 mens iløpet av de første 5-6mnd'ene.. strange.. men etter hvert ble det bedre. Fortsatt ikke helt stabilt, men nå er det i hvertfall ca 5-7 uker mellom hver mens.. Synes det er vanskelig å forholde seg til det her hele tiden, men jeg håper og tror at vi skal få det til snart! Håper alt ordner seg for deg og at ting kommer på plass.. eller skal jeg si til riktig tid kanskje.. Jeg har bestemt meg for å bare avvente litt, se hva som skjer... og en utblåsning i ny og ne, det trenger vi alle sammen
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Jeg håper så inderlig at det kommer seg til snart! Legen min mente også at det burde egentlig ordne seg nå, siden det er over et halvt år siden jeg sluttet. Har ikke sett TR siden 1 Februar. Vi får krysse alt vi har å håpe på at noe skjer snart.
BabyTanker Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jepp! Jeg tror jeg har IKM en gang neste uke, sånn ca. Trodde det var forrige uke.. men da det ikke skjedde noe så regner jeg med at ustabiliteten har slått til igjen, så da er det sikkert neste uke. Prøver egentlig å være pessimist så jeg ikke blir skuffet SYmptomer finnes jo, men de kan jo tyde på akkurat det jeg IKKE vil skal skje og. så.. vi får krysse fingra.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Hei. Ustabile sykluser vet jeg alt om!!! Syns egentlig legen din kunne gjort noe i ventetiden i alle fall... Jeg gikk også sånn leeenge, tok 2 år før vi til slutt innså at vi fikk det ikke til uten hjelp. Ble da bedt om å komme og ta en progesteron blodprøve 7-9 dager etter forventet el. Måtte ta en slik blodprøve i 3 sykluser for at det skulle gi legen et bilde av resultatet. Den blodprøven viser om man har hatt el eller ikke, og om det var en god eller dårlig el... Jeg hadde IKKE el... De 3 neste syklusene kunne du i det minste fått komme og ta en blodprøve, så det var unnagjort til du skulle utredes... En utredning tar ofte opp til 1 år, og jo kortere tid jo bedre for pasientene!!! Jeg fikk resept på pergotime, og måtte fortsette med disse blodprøvene. Denne syklusen er jeg på siste pergokur, før jeg må videre til gyn for søknad om ivf.... Ønsker deg lykke til, og stå på krava! En blodprøve kan de ikke nekte deg!
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2008 Hei! Takk for svar. Har lest noen av innleggene dine ang sykluser og sjønner at dette er et problem..huff...at det skal være så vanskelig!! Må nok ta meg en prat med han snart viss jeg ser at dette ikke ordner seg.. Lykke til til deg også! Det ordner seg for snille piker;)
Juicy med spirer! Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Heisann! Jeg sluttet også på pillen i august 07 og har også siden det kun hatt 3 mens... Siste mens hadde jeg i januar, så i dag """feirer""" jeg dag 80...! Har jo seff tatt tester, men de er alle sammen negative som bare det! Jeg var hos legen i begynnelsen av januar, og da henviste hun meg til gyn. så jeg skal nok sannynligvis ta innvendig ultralyd... får se, skal dit om ikke mange ukene nå! Det er jo ofte kjempelang ventetid, så det er bare greit å få det bestillt nå med en gang Første gang jeg gleder meg til en gyn.us. !!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Ja vi får satse på at det ordner seg for snille piker... Virker som ustabile sykluser, ingen el, pergo, og mange mange pp er prisen å betale for å få sitt høyeste ønske oppfylt... Venter enda på el jeg, selv om jeg går på dobbel pergo, men er blitt god til å vente, hehe... Tenker positivt og tenker at klaffer det denne gangen blir termin tidligst 31.12.08 / 01.01.09, og jo lenger tid det tar før el kommer, jo lenger inn i det nye året vil en evt baby komme til verden... Dette skal bli våren for alle graviditeter....
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2008 Heisann;) Jeg har lagt meg til merke at du og jeg har det litt likt faktisk;) Jeg har ikke orket og bry meg med de testene, da jeg bare veeet at de er negative. Kanskje jeg skulle pushet på og fått ham til å bestille en time til meg også. Like greit å få det gjort, som han selv sa. Men måtte vente i 2 mndr til for å se om det har endret seg.. Liiiite tro på det ja.. Vi får oppdatere hverandre! Tror jeg er like spent som deg ang hva de finner ut.. hehe..
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2008 Ja, det virker slik.. Før man begyndte og tenke på dette med å få barn, virket alt så enkelt. Men det er det slett ikke.. Jeg ble spådd at jeg skulle bli gravid i vår (har ingen tro på det der,men prøver for morro skyld) og har alltid ønsket meg et vårbarn, heh..Menmen, lov å drømme;)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Jeg slutta på pillen november 07 og har enda ikke fått TR. Skikkelig kjipt!! Før jeg begynte på pilla så hadde jeg også veldig uregelmessig syklus, så har nok ikke blitt noe bedre ved bruk av pillene... Tenker ofte på at jeg kanskje ikke kan få barn å sånt... Vel vi får holde humøret oppe jenter, og støtte hverandre! )
Giinaღ Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Hei, dere med ustabile sykluser. Har dere vurdert å prøve akupunktur for dette??? Jeg har bare prøvd det en gang i forbindelse med at jeg hadde problemer med syklus etter MA. Jeg fikk mensen allerede etter første behandling og etter det har den vært helt i rute
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 6. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2008 Jeg er egentlig open for og prøve det meste.. så vurderer å bestille en time ja;) Man må jo begynde en plass....
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 jeg også vurderer å prøve ut dette... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå