❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Da håper jeg at jeg er færdig med å amme for denne gang. Litt rart egentlig men helt greit. Snuppa er 14 mnd så hun har fått pupp lenge nok. Håper jeg slipper unna melkespreng, har trappa ned til kun pupp på kvelden de siste mnd.
Northernlights Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Merkelige dager rundt det med ammestopp. Jeg sluttet helt tvert og brutalt,for det var ingen annen råd. Siste melkeskvetten fikk han 26.februar, og jeg trodde at NÅ var det helt slutt,siden han ikke har masa på kjempelenge. Men han kom til meg senest i dag og dro i skjorta mi. Jeg må bare si at det er "tomt", og så er han fornøyd med det. Merkelig hvor lenge han husker på det =o)
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Så sant, hun kan spørre litt på dagtid også man da har jeg sagt kun til kveldskosen, men det må jo en dag bli slutt på det også. I dag bestemte jeg meg for at nok er nok, hun skrek i max 10 min, og siden har hun sovet. Må nok være bestemt i noen uker slik at vi ikke begynner på igjen:-)
Monajenten Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Minien min er snart 15 mnd men jeg klarer ikke å slutte. Han får litt på natten (upraktisk!), om morgenen og ved leggetid. Har prøvd å slutte men han er helt avhengig og MÅ liksom kose sånn. Han er jo skjønn da, så får nok holde på litt til. Storesøster ble ammet til hun var 19 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå