Gå til innhold

Er så redd for keisersnitt....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får helt angst når jeg tenker på at det kan skje ett eller annet under fødselen som gjør at det kan ende i haste keisersnitt.... vet ikke helt hva jeg er så redd for - men det er noe med skjære med kniv i magen, åpne opp og "rive og røske" og blod og .... tja..... hjelp!!! Og - tenk hvis ikke bedøvelsen virker skikkelig og man kjenner kniven... ?

Og etterpå når ungen er ute, så skal man lappes sammen igjen... det tar sikkert lang tid også - lenge å måtte kontrollere panikken som sikkert vil stige opp i meg.....

 

Hvor mye kjenner man egentilg under et keisersnitt?

Hvor lang tid tar det å bli lappet sammen igjen etterpå?

Er det vanlig/mulig å få noe beroligende under en slik operasjon slik at man ikke blir grepet av panikk?

 

Håper INDERLIG på en "vanlig" fødsel!!! Hadde det sist gang.... håper jeg er like heldig en gang til!!! *krysser fingrene*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og tanken på vanlig fødsel skremmer tanken av meg... jeg vil helst ha keisersnitt, men får vel prøve meg en vanlig fødsel.

Skrevet

Har nettopp hatt keisersnitt, og forrige gang vanlig fødsel.

 

Keisersnitt var en fantastisk opplevelse, kjente ut som jeg hadde 300 sit up ingen smerte mer sånn støl. Og man ser ikke så mye til blod osv, de setter ikke i gang noe før de 100 prosent sikker på at du er helt bedøvet..Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...