Darth Vader Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Kan ikke en av dere sende meg en PM? Jeg holder ikke ut å ikke vite det. Vær så snill :-).
Northernlights Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Det må være grusomt å leve sammen med deg rundt juletider ;o)
Darth Vader Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Hehehe - det er det. Sambo har ikke klart å holde på julegavehemmeligheter på mange år. ;-). (Men det er jo litt kjedelig på julaften da - å alltid vite hva man får, hehe)
Darth Vader Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Det verste er at jeg så min første farmen-episode i dag. Og da så jeg bare halvparten. :-D
pøber´n & je Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Sånn som meg det nesten. Jeg så min 3.episode i dag og så pleier jeg å følge med finale uka. Før har jeg alltid sett tvekampen + finaleuka, men det gadd jeg tydeligvis ikke i år. Men kan ikke hjelpe deg med svaret på hvem som vinner, selv om jeg har hørt rykter
Darth Vader Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 Jeg får stole på de som har sladret i den andre tråden her - så får tiden vise om det er riktig.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 He he engasjert er du iallefall:o) De fleste som faktisk vet hvem som vinner kan ikke si noe. Kan bli litt bråk av det hvis det oppdages:o) Men det lekkes jo info uansett når så mange mennesker jobber med å lage serien.
Northernlights Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Jeg er litt sånn selv ;o) Hvis jeg leser ei spennende bok, så holder jeg ofte ikke ut halvparten av boka, før jeg tjuvleser de siste tre sidene............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå