Gå til innhold

Dere som er gift, og som hadde sanger i bryllupet....Se hit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sanger hadde dere utenom dem som dere skrev selv/andre skrev til dere?

Jeg holder nå på å forme et hefte der vi skal ha meny og sanger... Kanskje også noe annet også, men vet ikke helt hva enda... Om du har noen gode forslag, kom m dem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta med en velkommen sang og takk for maten sang.. det er vel ganske vanlig, tror jeg.

Skrevet

Vi hadde velkommensang og takk for mat sang.

I tillegg hadde vi en litt livlig trim sang for å få varmet opp gjestene og få løst opp stemmningen litt. (husker ikke sangen, men var sånn att man måtte reise seg fra stolen på gitte steder i sangen, god latter for det var lett å bomme=P)

Skrevet

Vi har velkommen og takk for maten, men har lyst å ha noen andre sanger i tillegg også... Har foreløpig 2 stk...

Skrevet

Det kan bli for mange sanger og, de skal komme inn blandt taler og de andre sangene..

Skrevet

Vi hadde kun sanger som var diktet i anledningen De sangene som var levert inn i tillegg mange taler så var dette mer enn nok

Jeg lagde sang og tale til mannen min

Skrevet

Vi får nok kanskje 2 sanger fra familie og venner, og tvile på at det blir så mange taler... Vi blir bare 25 stk...

Skrevet

Kan jeg få se de sangene dere hadde? Er spesielt interessert i den der folk måtte reise seg fra stolene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...