Arb.ledig husmor Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Hvilke sanger hadde dere utenom dem som dere skrev selv/andre skrev til dere? Jeg holder nå på å forme et hefte der vi skal ha meny og sanger... Kanskje også noe annet også, men vet ikke helt hva enda... Om du har noen gode forslag, kom m dem!
Ett_øyelokk.... Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 ta med en velkommen sang og takk for maten sang.. det er vel ganske vanlig, tror jeg.
Beama Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Vi hadde velkommensang og takk for mat sang. I tillegg hadde vi en litt livlig trim sang for å få varmet opp gjestene og få løst opp stemmningen litt. (husker ikke sangen, men var sånn att man måtte reise seg fra stolen på gitte steder i sangen, god latter for det var lett å bomme=P)
Arb.ledig husmor Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2008 Vi har velkommen og takk for maten, men har lyst å ha noen andre sanger i tillegg også... Har foreløpig 2 stk...
Ett_øyelokk.... Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Det kan bli for mange sanger og, de skal komme inn blandt taler og de andre sangene..
Herkules Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Vi hadde kun sanger som var diktet i anledningen De sangene som var levert inn i tillegg mange taler så var dette mer enn nok Jeg lagde sang og tale til mannen min
Arb.ledig husmor Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 Vi får nok kanskje 2 sanger fra familie og venner, og tvile på at det blir så mange taler... Vi blir bare 25 stk...
Vicky 83 Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Kan jeg få se de sangene dere hadde? Er spesielt interessert i den der folk måtte reise seg fra stolene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå