Gå til innhold

Hva gjør jeg nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mista telefonen min i golvet... batteriet hoppa ut. Jeg fant igjen batteriet, men jeg fant IKKE dekselet... dvs nå har jeg telefon, batteri - men uten "lokk" bakom :( Går det an å få tak i nytt? Eller må jeg sende inn hele greia på reperasjon? ARGH så irriterende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare fortsette å lete etter det.. Det har jo ikke blitt borte, må jo være et sted.

Skrevet

Jeg har lett. Eldsta har lett. Mamma har lett - og vaska golvet. Jeg, mannen OG fetteren min tok en laaang leterunde her isted. Det er ingensteds!!!

Skrevet

Ja, det er ikke godt å si. Husker hvert fall venninnen min mister dekselet på et utested, og gikk med teip bak der i lang tid.... Jeg er ikke sikker på om du får kjøpt det i butikk - heller skeptisk. Så må nok reperasjon, evt. finne på ebay etc.

Skrevet

Ta kontakt med en forhandler, og hør om det er mulig å få kjøpt kun dekslet. Neppe noe de har i butikken, men er jo mulig de kan skaffe.

Vi fant ikke myggnettingen til lillegutt, og kjøpte ny... Men nå, ca 1 mnd senere, dukka det plutselig opp. så tro meg, dekslet ditt kommer til å dukke opp - plutselig.

Lillegutt sov forresten i posen sin for første gang i dag ;)

Skrevet

Godt mulig det dukker opp om en mnd, men det hjelper jo meg ganske lite nå... en mobil med eksponert batteri er liksom ikke helt bra :(

Håper han sov godt? Er så glad dere likte den :)

Skrevet

Han sov veldig godt :) Og vi ELSKER den. Den er jo så utrolig flott!!!!

Ta kontakt med en forhandler på mandag, og hør om de kan hjelpe deg å få tak i et deksel.

Skrevet

Sikkert noen her som kan "se"det ;o)

Har det ikke spruttet (er det et ord???) opp i sofaen, mellom putene?

Eller opp på ei hylle? Sånt kan sprette høyt og langt.

Når jeg mister noe, har jeg finnerlønn til den som måtte ramle borti det fortapte. Utrolig hva som dukker opp med ei sånn gullerot!

=o)

Skrevet

Selv om minsta elsker rosiner, tror jeg neppe hun forstår nok til å finne mbildeksler mot rosiner.... eldtsa kommer med det om hun sklle finne det vet jeg, problemet er bare at hun om mulig er enda dårligere til å leite enn foreldrene... sofaen er umulig, jeg var på vei ut i gangen da jeg mista telefonen og sofaen er fem meter unna døråpningen.

Skrevet

jeg har hatt telefon med eksponert batteri siden januar og den fungerer bra enda:) kosta for mye å kjøpe nytt så jeg sparer heller litt til og så kjøper jeg meg ny når jeg har spart opp nok:) lykke til med leitinga, den dagen du ikke leter lengre finner du den. har du ikke et skap eller noe i gangen som det kunna ha "hoppa" inn i da?

Skrevet

Mista den i ei sko!!!!

Skrevet

Batteriet sitter ikke godt nok fast til at jeg tør gå rundt med den sånn.... og jeg kan jo ikke putte'n løst i veska sånn som dette heller. huff...

har prøvd å lete grundig, eneste jeg kommer på er at det er sprekk under døra til kottet under gangen, men det har vi endevendt uten at dekselet dukka opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...