Gå til innhold

sambo ute og drikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som sitter her alene nokk en lørdagskveld fordi sambo er ute og drikker? jeg begynner nesten å bli litt lei av det:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann drar aldrig ut, så her er det omvendt. Godt med alenekvelder synet jeg. Men vi er liksom litt ferdigfestet begge to. Men om du opplever det ofte skjønner jeg at du blir lei...

Skrevet

jepp opplever dette ganske ofte:S klart jeg kunne vært med han på fest, men jeg er oftest trøtt og sliten.. men er kjedeleg å sitte hjemme alene liksom.. menmen, blir vell bedre med tiden:)

*jeg som skrev hovedinnlegget*

Skrevet

Jeg og min mann snakket faktisk om det tidligere i kveld at jeg husker at han var veldig mye ute på byen da jeg gikk gravid 1. gang for snart 7 år siden. Det var ganske kjedelig syntest jeg, var så ferskt forhold og på en måte enda nyforelsket.

Jeg ble gravid 1 mnd. etter at vi traff hverandre....Litt rart sitter her gift og venter nr. 2.

Skrevet

ja,jeg sitter her alene.kunne blitt med.men,jeg liker ikke fester.er litt unormal der:-(liker ikke det.bare føler meg ikke vell.så har jeg aldri sett han fulle heller.og det liker jeg heller ikke.tenk om det er no lekre damer der osv:-(uff!!!

Skrevet

Koselig at han lar deg få være med om du ville i allefall. Det virker som en god venn du har der. Men skjønner at du blir lei. Jeg hadde ikke likt å sitte alene lørdag etter lørdag....

Skrevet

Min sambo er også ute i kvell... synes det er helt greit jeg.. Men han forsikret seg om at det var greit for meg først, og det synes jeg er en god ting:) Må få rase i fra seg litt nå før vi kommer for nærme termindatoen, for da blir han vell kjørevakt tenker jeg:) Han har jobbet ganske intenst den siste tiden, så unner han absolutt en tur ut med kompisene:)

Skrevet

ja det er kjekt at jeg får bli med, men hadde jeg jo orket de så hadde det vært mye bedre! jeg var med ut forrie helg da, og det var veldig kjekt, men også veldig slitsomt!

Skrevet

til madde og sommergutt:)

bra at han forsikrer seg om at det er greit for deg først da.. min også bruker å spørre, men jeg har aldri nektet han å dra ut:) men har sakt ifra noen ganger at jeg begynner å bli lei..

Skrevet

Hei hei jenter:)

Min kjære dro ut for en times tid siden for å drikke hos en kamerat.

Jeg synns det er helt greit for jeg er blitt litt BIM nerd, hehehe

så er vel ikke sånn veldig morsomt å sitte her hjemme:)

Han spør alltid først å fikk masse hade kyss og vet at han ringer om ikke lenge for å høre at alt er bra men meg:) Vi er to om å få barn, men at jeg er slapp og trøtt og ikke går ut syns jeg ikke skal gå utover han:)

Skrevet

Jeg syntes det er så koselig når man spør vennen sin om det er greit først. Ser at mange bare informerer partneren om at i kveld skal jeg på byen. Det blir liksom en helt annen sak når man setter partnerns mening først, hvem klarer vel å si nei til det.... Man vil jo selvfølgelig også at de skulle ville være hjemme med fra tid til annen. Jeg har aldri vært sammen med en mann som liker fest. Men de to lange forholdene jeg har hatt har vært med menn som jobber ekstremt mye. Greit for meg, men den lille tiden vi da har håper jeg jo at vi kan bruke sammen. Og det har fungert bra, felles venner fungerer like godt som å gå ut bare gutter og bare jenter. Også har vi også valgt vennepar som er glad i hjemmebesøk og middager sammen. Det liker vi... Men alle er forskjellige.

Skrevet

ja kan sikkert bli litt mye av og til, og da er det jo greit å si ifra:) Min sambo er så mye mer rastløs enn meg, så synes nesten det er bedre at han drar ut, enn at han sitter her hjemme å gjør meg stressa:) Men klart det er godt å ha noen helger hvor vi kan finne på noe sammen også, å bare kose oss:)

Skrevet

ja eni i at det er bedre at de går ut i stedet for å sitte hjemme å gjør oss stressa:p sambo min er også mye mer rastløs enn meg så:P

Skrevet

Sambo er sjelden ute å drikker, og vil han ut og nyte alkohol, så hører han alltid med meg om det går greit for min del først.

jeg har ingen problemer med at han nyter alkohol i ny og ne, men vil ha meg frabedt at han kommer snikende inntil meg kl. 4 om natten med cognac-ånde og sneip-stank fra lomma!

vi har vært ute i bursdag( min samboers +++kompisers bursdager i april) i hele kveld, og sambo har kost seg med diverse alkohol, og jeg har hatt d like artig uten alkohol, men velger å gå hjem tidligere, ettersom jeg blir veldig mye fortere sliten.

At sambo er igjen med vennegjengen sin og feirer bursdagen sin synes jeg bare er trivelig, og samtidig, så vil det alltid komme oss gravide en dag/ helg eller 5 til gode, når vi vil ut alene, og ingen andre enn sambo kan passe ungen,;)

Skrevet

Min er helt ekstrem. MÅ drikke hver helg, fredag OG lørdag...er møkkalei!! Han spør aldri, bare sier at idag skal jeg ut å drikke et par pils, og kommer hjem neste morgen, eller utpå dagen dritings som ei løve!! Har vært slik i 2 år nå, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Snakker jeg med han blir han dritsur, og kjefter og smeller. Skulle nesten tro han har et problem. Svangerskapet var ikke planlagt, ville aldri ha planlagt det sammen med han slik som ting er nå, men tar ikke abort av den grunn. Vuderer å gå fra han, for vet ikke hvor lenge jeg orker dette. Er bare i uke 17, så KAN jo bli bedre etterhvert... så får vel se det litt an.

Skrevet

Her trives vi så godt i sammen av vi stort sett gjør ting sammen,ser liksom ikke hvorfor vi ikke skal dele opplevelsene med hverandre,men når det er sagt er det selvsagt kjekt med en jentekveld/guttekveld en gang i blandt,men det er ikke noe som skjer hver måned for å si det slik.

Alle må jo finne ut hva som passer best for dem,det som passer for et par passer gjerne ikke for et annet,men det er en ting jeg tenker på,hvis det er slik at den ene part "alltlid" er ute i helgene og der er barn i bilde,hvordan vil det barnet da se på familieliv til slutt? Jeg aner ikke,men det er en tanke som bare slo meg.

Håper at mannen din blir mer hjemme med deg HI,siden jeg forstår at du ønsker det.Kanskje du skal sette deg ned med ham og virkelig snakke med ham,prøve å få ham til å forstå hvordan du føler det. Du vet vi er fra to forskjellige planeter,menn fra mars og kvinner fra venus.

Lykke til videre.

Skrevet

Ja sett deg ned med mannen din å prat om det store problemet, få han til å forstå. og hvhis du trenger hjelp kan du sikkert ringe psykologen fru. mamma til1stor,1liten+spire

BULLSHITT!

HI: du lever et normalt liv! Syns mer synd i mann til psykologen over her som tydeligvis ikke får noe frihet.

Skrevet

Jeg synes mer synd på mannen din som tydeligvis lever med en veldig aggresiv person :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...