Gå til innhold

Barneklær vs klær til voksne......merke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere mer bevisst på at barna har de rette merkeklærne og moteriktige klær eller er det viktigst med "rett" merke på dine klær??

Eller driter du egentlig i det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HM funker fint for oss alle :o)

Skrevet

Er ikke viktigst med rett merke,men kjøper endel merkeklær,da jeg synes kvaliteten er mye bedre. Så mye som klærne blir vasket,synes jeg det er greit at de ikke blir falma og stygge. Barnehageklær kjøper jeg dyrt og er opptatt av merker da jeg synes disse holder best og barna er mye ut i all slags vær!

Skrevet

ikke rett merke, men satser på kvalitet og hvordan de ser ut! Er mye forskjell på klær syns jeg...

Skrevet

men ja, blir en del merkeklær ;-)

Skrevet

HM funker helt fint for meg, men liker å kjøpe "merkeklær" til mini. Synes de er mye penere enn cubus, HM, osv, pluss at kvaliteten er god.

Skrevet

er ikke så opptatt av merke, men merker at jeg er mye mer villig til å bruke penger på kvalitet til tuppa enn til meg selv, spesielt når det gjelder uteklær og sko.. teit egentlig, for jeg ville jo hatt klærne leeenge :)

Skrevet

Bryr meg svært lite om merker, kjøper det jeg liker. Handler det meste på H&M, Lindex og Cubus.

Skrevet

nei, huff! Håper virkelig ikke at det store flertall av foreldre velger bevisst å gjøre små barn til moteslaver. Motepresset kommer tidsnok og har allerede krøpet alt for langt ned, om ikke foreldre skal begynne å gjøre bittesmå barn også motebevisste. Jeg er nemlig av den oppfatning at det ikke bare er reklamens feil at motepresset har krøpet så langt ned som det har gjort. Det er faktisk foreldrene som kjøper klærne til barna og dersom mange nok foreldre lar være å la seg presse, så er faktisk mye gjort. Dessverre finnes det altfor mange foreldre som synes det er "så artig" å kle opp små barn som voksne....

Skrevet

Tja,litt glad i å kjøpe litt til ungene må jeg innrømme;-)

Såesielt uteklær,der kjøper jeg det jeg mener der det beste.

Til meg selv er det litt opp og ned.Trøyer og gensere kjøper jeg gjerne billig mens olabukser er jeg nøye på sitter bra og er gode å gå i.Da koster de som regel deretter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...