*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Nå har barne spydd i 3 døgn og sambo i 2. Ongene er bedre nå,men sambo har såog si spydd i ett....noen der ute med gode råd?????
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Kjøp Gen på apoteket. Drikk blåbær saft! Eplemost og farris.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Her hjalp kun farris/eplemost og tørre kjeks og litt salt potetgull.
Misti Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 lover dere et glass vann med et par ts potetmel i. vi drikker det og har værtall slutta og spy.
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 5. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2008 Åjaa, juice og farris...at jeg ikke har tenkt på det.Var jo bra drikke da jeg gikk gravid. Typisk at alt er stengt her nå da... Håper ting blir bedre i mårgen, han er jo sååååååååååå syyyyyyyyyyyyk. Å sååååååååååå umotig da.... Skjønner jo at det er fælt. Er sytete jeg og når jeg er syk asså....Men jeg har jo faktisk løpt rompa av meg med 2 (3) syke barn, 2 år og 7 mnd, ikke lett det heller. Tror jeg har vaska gulv...ehh...1 2 3 4 5 ganger de siste dagene, og vaskemaskina har gått i ett!!!! Sorry, måtte bare klage litt:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå