Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noe forslag til hvor jeg kan begynne letinga;)? det er så mye.Finns det pakker det går ann å kjøpe...Noen som vet noen sider med forslag til hva en kan gjøre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det enkleste er å se om det er en hobbybutikk som har kurs i scrapbooking! der får du lære mye!.. hvis du bare vil starte litt forsiktig selv, så er det pakker å få kjøpt på forskjellige nettsteder og i hobbybutikker!

Men det enkleste er egentlig bare å bestille noen ark, litt pynt og lim og prøve å lage en side litt sånn etter smak..

Jeg søkte meg frem til gallerier på hobbyblogger.. også prøvde jeg og kopiere noen albumsider jeg likte.. og vips så fant jeg fort ut hvordan jeg selv ville lage albumsider/ kort osv..

http://turidmari.blogspot.com/2007_10_01_archive.html

her er en link hvor du finner bloggere som er KJEMPE flinke i kortlaging blant annet :)

Skrevet

Meld deg inn på scrapping.no. Der er mye nyttige tips, forum og liste over nettbutikker du kan handle fra.... Lykke til

Klem fra ei med scrappedilla :0)

Skrevet

Heisann! Har et par tips (gjorde nemlig veeeldig mange bomkjøp i begynnelsen... hobbyen er dyr nok som den er....!)

Jeg pleide å reise på hobbybutikken og kjøpe det jeg syns var fint, uten å tenke altfor mye på hva jeg egentlig skulle bruke det til...

Nå som jeg er mer erfaren så har jeg selvsagt liggende endel basis ting og tang, MEN det som lønner seg er å finne frem de bildene du har lyst til å scrappe, ta de med de til scrappebutikken, og eventuelt få de i butikken til å hjelpe deg å finne ark som matcher temaet i bildet eller fargene. De er ofte veldig flinke til å komme med forslag til annet stæsj man kan pynte med også. Når du har laget noen albumsider, så finner du din egen stil!

Det er bare en fantastisk hobby!

Jeg opplever at endel ferdige pakker med ark o.l (har blandt annet endel på Nille) inneholder ofte bare et par ark jeg syns er fine, og resten av pakken blir liggende... Da blir det ikke så billig likevel.

Ellers så pleier jeg å gå inn på scrapping.no eller min favoritt papirihjertet.no og kikke på galleriet der. Da får jeg litt ideer til hvordan jeg skal plassere bilder og forslag til forskjellig pynt... :-)

Håper jeg kunne bidra litt!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...