schnuppi Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 På ligningen min står det påført fradag på 23 300 kr. Dette er det som er betalt i barnehage ikke sant? det er eks samboeren min som har betalt dette...så det blir jo riktig at han skal få fradraget.Men hvordan gjør vi det? skal jeg skrive 0 i stedet for,og han fører på beløpet på sin ligning? er litt blank på dette her.... Men hvordan vil dette påvirke skatten min? jeg skal ha tilbakebetalt 7500 kr..men får vel ikke det likevel da??
schnuppi Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Ingen som kan hjelpe meg litt her? eller vært borti lignende situasjon??!
Blue Lady Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 regner med du bar stryker det ja, han må påføre den summen, og mulignes dokumentere det. Det kommer litt ann på hvilken skatteprosent du har men som hovedregel kan du si at man får tilbake 28% av fradraget, det vil si 28% av 23300 er 6500, da får du tilbake 1000 kr i stedet
schnuppi Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Ok.. Jeg som ropte hurra for 7500 kr ekstra...Men men...bedre enn å få baksmell vert fall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå