PrinsessaPåErta Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Vi har egentlig ikke plass til stellebord og vurderer å selge det, akkurat nå steller vi på gulvet på stellematte, hva gjør dere??
~sjiraff~ Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Vi har det oppå vaskemaskinen så da står det ikke i veien, brukte frem til snuppa var over 3 år (bæsjebleier)...
Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Bruker vårt ennå,de er 2 og 4 år.Sliter med rygg/hofter så det er en bedre 'jobbe'høyde for meg med stell av ungene.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Har stellebordet så lenge vi har bleiebarn. Jeg har verken rygg eller knær til å skifte på gulvet x-antall ganger daglig. Vi har hatt stellebord i 5 år nå... Yngste er 2,5 år.
Leirha Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 vi har stellematte på golvet og syns det fugerer utmerket.
pandabjørn Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 vi har et stellebord oppe på bade og en stellematte nede på bade og jeg kunne ikke vært foruten de to! så jeg kommer til å bruke de leeenge.....greit å stelle Sander i en grei høyde enn å sitte på knærne på gulvet det orker jeg ikke...kommer sikkert til å bruke stellebordet til Sander er bleiefri......
meg & to små vampyrer Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Til han var 4 måneder. Da sprellet han for mye til at det var trygt mer.
bærtæ Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Fjernet det når han var 7 mnd. Da var han så vill og kastet seg oppå der, og etter et nestenuhell turte jeg ikke mer. Går fint stelle uten, er sikkert bare en vanesak.
Sjefsmegga Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Nr 1, da brukte jeg det lenge....han var en rolig kar på stellebordet, nr 2 var makkeline sjøl så da var det slutt da hun var 3 mnd, med minsta har jeg sløyfa det totalt, kun stellematte, like greit. makkeline hun også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå