Gå til innhold

JævLa ho*e

Anbefalte innlegg

Skrevet

som nærmeste nabo har vi min svigerinne, vi er nå begge gravide, jeg har aldri hatt noe særlig til overs for hun...

I går så kom hn med noen påstander som ikke ligner grisen, og jeg er så sinna att jeg kunne kallkvelt den jævla h*ra, i dag er det ikke bedre, siden min kjære samboer helt ufrivilligt måtte gå og prate med hun, og nå er hun sur på han og, og han mener jeg ikke kan være sur på henne, og jeg vill helst aldri mer se hun igjen eller ha hun i nærheten av min datter på 3 år og min lille spire, men hun har jo en datter på 3 år også som leker med min datter, og skal få baby en måned etter meg!

I hate that girl... måtte få det ut siden jeg faktisk ikke kan gå inn og slå kjærringa, og desse fæle hormonene gjør det ikke bedre!!!!!!!!!1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva var det hun sa da? nysgjerrig......

Skrevet

Gå og prate MED HUN???

Skrevet

Hore er definisjonen på en som selger seg selv for penger. Og hvorfor sender du mannen din for å snakke med henne. Hold deg sakelig, så går det så mye bedre skal du se. Det er lov å være sint hvis hun har vært slem. Men du må tenke etter hva du vil oppnå med det du sier til henne...

Skrevet

...og slik går dagene.

Skrevet

sender min kjøre, for hun vill ikke snakke me meg ... hun syns ikke det er noe gøy og krangle, for da rakner det for hun skjønner dere=)

kjempe fuckings greier..

veit hva hore betyr, men kansje hun har solgt seg, kansje det ikke finnes noen passendes navn og ord for den dama deer

Skrevet

Og alle disse dagene som kom og gikk, lite viste jeg at de var livet. Og går man glipp av onsdagsfilmen er man ute å kjører. Seriøst, fortell hva som skjedde. Du har sagt a så da får du si b også.

Skrevet

Hadde svigerinna mi snakka sånn om meg hadde jeg heller ikke giddi å snakke "med hun".

Skrevet

ja, jeg er helt enig! fysjom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...