Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 sorry for all banningen, men det er jo den eneste måten å få moderator til å reagere på (overskriften er ikke ment til moderator, bare ment for å få oppmerksomhet). Slette denne linken, er IP adresser på den, burde vært slettet for lenge siden!! http://www.dinbaby.com/forum/thread/136198214
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Jøss, trodde ikke northernlights kunne så stygge ord? (dumt å legge inn samme innlegg på skravle og krangle..)
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Den linken der har vært lagt ut på ris og ros, og sendt inn på mail i en evighet nå. Så lykke til.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 jeg er ikke norternlights, jeg er meg=) HI
Northernlights Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Synes du skal legge det ut med nick, sånn som det ble ;o) Forresten...de som "kjenner" meg, vet jeg ikke er så stygg i kjeften som du er. :-p
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 jeg er ikke stygg i kjeften jeg ;o) hehe. HI
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Tviler på at du vet hvem jeg er, pleier så å si aldri å svare på innlegg, leser for det meste, svarer en sjelden gang. Men hvis du tror du vet hvem jeg er så send meg en PM eller si hvem du tror jeg er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå