Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fremdeles noen her inne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, men det er kjedelig her nå..

Skrevet

er her jeg å :) er så nyskjerrig jeg :) å så har jeg lagt inn ang uvi som jeg håper å få svar på før jeg gråter meg i hjel :) blir bekymra. dere gjør i kvel da?

Skrevet

ser røde kors greia med datan på fanget:o)

Skrevet

?? hæh? :) har ikke sett på tv i helga. hva handler det om da?

Skrevet

samboern er på fest.og jeg sitter her.litt bekymra:-(har ikke sett han full før.og veit ikke hvordan han er da.tenk om det er noen fine damer der osv.så dumt å tenke sånn.irriterer meg.vil jo stole på.men,har opplevd utroskap med begge mine forrige forhold.er så redd for sånt nå.vondt å ha det sånn.og jeg liker ikke å feste da.føler meg så unormal.liker meg ikke sammen med fulle folk:-(

Skrevet

Håper det vil gå bra med dere, siden dere vil satse på framtiden med et barn sammen - resten av livet.

Skrevet

jeg er her og. kjeder meg noe helt inn i hampen. sambo og en kompis spiller rock band på playstation. kjeeeeeedeeeeelig.

så jeg gjør nå litt research på bugaboo cameleon, prøver å finne noen som selger den super billig.

blir gal: ikke tenk på det, selv om du har hatt dårlig opplevelser tidligere, betyr ikke at det er slikt denne gangen her. Og for å ha ett sunnt og godt forhold så må det være tillitt. mistenker du han hele tiden så vil du bare ødelegge for deg selv og for forholdet deres.

så tenk nå på at han elsker deg, dere skal ha barn sammen og han er bare ute og har det litt gøy. og om det er noen pene jenter der så tenker han KUN på deg;)

Skrevet

ja,jeg prøver jo å tenke sånn da:-)dumt jeg har litt dårlig selvbilde.føler meg ikke vell sammen med mange mennesker på fest.så rart jeg ikke liker det.alle har det jo så gøy.men jeg bare har sperre.har aldri vært full.ikke syns jeg alkohol er godt heller.

Skrevet

Det er ikke dumt å si at du har dårlig selvbilde. Det er flott at du klarer å innrømme det for deg selv. Det du må få hjelp til er å finne ut hvordan du kan styrke selvbildet ditt. Forresten er det nok mange som ikke liker å feste... Liker du ikke alkohol, så bør du da absolutt ikke tvinge i deg det. Det er bare å finne andre måter å være sosial på. Lykke til.

Skrevet

Ja,må finne på no lurt tror jeg:-)takk,for svar!!det hjelper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...