Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 som nærmeste nabo har vi min svigerinne, vi er nå begge gravide, jeg har aldri hatt noe særlig til overs for hun... I går så kom hn med noen påstander som ikke ligner grisen, og jeg er så sinna att jeg kunne kallkvelt den jævla h*ra, i dag er det ikke bedre, siden min kjære samboer helt ufrivilligt måtte gå og prate med hun, og nå er hun sur på han og, og han mener jeg ikke kan være sur på henne, og jeg vill helst aldri mer se hun igjen eller ha hun i nærheten av min datter på 3 år og min lille spire, men hun har jo en datter på 3 år også som leker med min datter, og skal få baby en måned etter meg! I hate that girl... måtte få det ut siden jeg faktisk ikke kan gå inn og slå kjærringa, og desse fæle hormonene gjør det ikke bedre!!!!!!!!!1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå