Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 I omtrent hele svangerskapet har jeg savnet min usunne livsstil med pepsi, burgere,røyk,baileys+kaffe og en fest.. Det å sette seg på verandaen med ett glass iskald pepsi og en røyk... Men nå er 22 uker, gleder jeg meg bare til å få ut lille pia og kooose meg som nybakt mamma igjen. Rart hvor ting forandrer seg, selv om det skal bli godt med en kaffe baileys da hehe.. Noen andre?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Håper virkelig du har tenkt nøye gjennom hvilket ansvar du har tatt på deg? Håper det skal gå bra med deg og barnet. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 HI her.. hva i alle dager mener du med det? Om du skal snakke om ansvar så tror jeg du har kommer rett.. Hva får deg til å si at du håper jeg har tenkt gjennom hvilket ansvar jeg har tatt på meg? Vet du noen om hvilket ansvar jeg har fra før kanskje? Sikkert mer enn deg hvertfall
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Litt merkelig tilbakemelding. Jeg gleder meg også til pia kommer ut, og gleder meg til å nyte livet med henne og resten av familien min. Jeg gleder meg OGSÅ til å ta en røyk og et gl. rødvin..... HMMMM, Er det noe galt i det????
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 HI igjen.. Ja det lurer jeg også virkelig på!! Er heller stolt av meg selv som har klart å totalomvende en livsstil.. men men.. Er 24 år og har vært mor i 7 år, sååå jeg vet ekstremt godt hva jeg går til..har jo attpå til ett barn med særskilte behov, så ikke snakk til meg om ansvar...blææ Bli forbanna på bedrevitere her inne, get a life ass!!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Jeg mener at det blir feil å delta på disse debattene på et slikt forum hvis man ikke klarer at inleggene våre blir komentert. Nei, man vet jo ingenting om hverandres fortid etc, så hvis man ike tåler å ta en diskusjon på det man vil debattere, er man på feil sted.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Jeg gleder meg til å gjøre ting med den lille engelen min jeg. Har overhode ingen ønsker om fest akkurat nå....
Gjest Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Oj ,da vart du mor ganske tidlig. Har selv en datter på snart 6 år og syntest jeg var ung mor. Blir 29 på mandag. Godt at du kan kose deg og nyte livet, for gjør ikke mor og far det, tror jeg ike barna gjør det (selfølgelig med måte) Ikke bry deg om negative komentarer, vi er forskjellige alle mann, og forskjellige verdier i livet. Når har du termin?
Liagora med 2 jenter Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Skjønner ikke poenget å kommentere negativt,hånende osv til innlegg her. Ser mye dumt her inne, meeen jeg lar meg være i å utsette noen andre gravide for slike kommentarer, så fremt de ikke skriver at alle meninger mottas.. Hva er poenget? Det er vel ingen her som er i rett stemning til å bli hånliggjort på noen måte..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Her går det fortsatt ned bøttevis med brus og burgere! :)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Kostholdebatten er jo interessant. Bøttevis med burgere og brus? Håper babyen har det bra da? hihi.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #13 Skrevet 5. april 2008 Er så glad jeg tilhører denne gruppen med "små" problemer...ta en tur inn på rusmidler osv.. faktsik helt utrolig
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #14 Skrevet 5. april 2008 Nå ble det jo bestemt at vi skulle til landstedet vårt i Italia. Det får da være grenser for å være valpesyk, på plass!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. april 2008 #16 Skrevet 6. april 2008 Hei HI Forstår ikke kritikken til enkelte her,du sier jo bare at du savner det,ikke at du drikker det under svangerskapet. I dette svangerskapet har jeg hatt så sinnsykt lyst på rødvin(merkelig hva slags lyster enn får),så ja,når prinsessen min har kommet til denne verden og det har gått noen månder og melken er skikkelig på plass og jeg kan pumpe meg godt,ja da kommer jeg nok til å nyte et glass med en god rødvin og da skal det være en skikkelig rødvin,ikke noe billigskvip her i gården. Gleder meg sinnsykt til å holde den lille i armene,i dag er det bare 18 uker igjen til termin,men storkoser meg også med å kjenne den lille vokse i magen min.Vite at jeg enda en tid kan beskytte den mot mange farer. Lykke til videre i svangerskapet og livet ellers.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #17 Skrevet 6. april 2008 Det er faktisk lov til å glede seg til slike ting. har ikke noe med ansvaret for babyen å gjøre. det er lov til å kose seg fordi om man blir mamma vet du:)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #18 Skrevet 6. april 2008 Hehe.. HI, bare driiit i disse sure kommentarene.. Jeg skjønte heller ikke hva dette har med ansvar å gjøre.. Jeg ble mamma for første gang som 20-åring, og er det en ting jeg har lært opp igjennom årene så er det at man ikke skal utslette seg selv selv om vi får barn.. Og det er da ikke noe i veien med å ha noe å se fram til.. Bare overse miss snusfornuft.. Du er ikke alene, de aller fleste gleder seg til noe etter fødselen.. Dette har ikke noe å gjøre med at vi ikke gleder oss til barna kommer eller at vi skulle ønske ting var annerledes.. Å få barn forandrer hverdagen, men vi er den vi er som person for det..
Mamma mjaua Skrevet 6. april 2008 #19 Skrevet 6. april 2008 jeg er på vors hver helg med mine venner (de røyker ute). det er gøy det, men kan jo innrømme at jeg gleder meg til å drikke igjen. det syns jeg er ekstra gøy. selvom jeg gleder meg til dette, vil ikke det si at jeg drikker i svangerskapet, eller kommer til å drikke/være på fest hver helg. men må jo få lov til å glede seg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå