Gå til innhold

Hva hadde du gjort???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du gjort i mitt tilfelle...

Mitt barn er 7 mnd, har akkurat klart å få han til å sove hele natten, og nå legger han seg ca19, starter å legge ham klokken 18, med stell, mm og grøt.

Er bedt til svigerinnen min på rund bursdagsfeiring, og hun har klart å invitere til 18:00.....

Det tar nesten 20 minutter å kjøre bil hjem hit. Så da lurer jeg på om sambo skal reise alene, om jeg skal være med men ta rutinene mine med barnet og reise derifra rund 1900..fatter ikke hvorfor jeg ser på dette som et problem da jeg kan si at dette ikke passer meg, men samvittighet er noe dritt...

Forslag taes i mot med takk;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hvilket forhold ungen din har til i sove i vogn,men går an å ha han med,legge han i vogna inntill dere drar hjem:) Om forholdene er lagt til rette for det. Jeg har gjort det et par ganger jeg har vært på besøk (men nå eeelsker snuppa mi å sove i vogna). Det er iaf et eks.

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt dette.. Er det slik at feiringen begynner kl 18? Skal du ha med barnet dit eller ha barnevakt?

Skrevet

Hei og takk for svar!

Skal ikke ha barnevakt nei, men siden han akkurat har startet å sove hele natten, ønsker jeg ikke akkurat å bryte denne trenden...

Skrevet

Det er lurt å holde på gode vaner, ja.. Mulighet for å legge han i vogn der du er eller? Kanskje ta med en reiseseng og låne et rom som den kan settes på?

Skrevet

Eller var tanken din å dra dit kl 18 for så å bruke nesten hele tiden på å gjøre han klar for natta der sånn at du kan dra hjem igjen og legge han? For hvis det er tanken, så blir det jo nesten like sosialt som om du bare hadde blitt hjemme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...