Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså, utgått joggedress eller nyydelig kosedress /pysjamaser på dere selv? myke stoff, fleece, velur, flanell..you name it

hehe, jeg digger det! en del av disse dressene er såå gode, men så stygge at jeg hadde blitt flau om det hadde ringt på..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men har en deilig sort pysj som jeg pleier å ta på meg på kvelden. Den er så fin at jeg hadde ikke blitt flau om det kom folk engang. ;o)

Skrevet

nei, men skulle ønske jeg hadde gjort det.. for ser så behagelig ut, men føler meg ikke vel i de jeg har :/

Skrevet

jepp...har et par velour dresser som jeg brukte i barseltida, de hender det jeg slenger på meg når gubben er borte....bruker mest de myke jazzbuksene mine og singlett, LITT mer sexy som koseklær ;-)

Skrevet

En grå Nike joggedress, skikkelig digg. Ikke så stygg og slitt, ikke ennå i hvert fall =)

Standard på kvelder, eller etter en slitsom dag.

Skrevet

Går med tightser og hettegensere hjemme. Beste som finnes :)

Skrevet

Jeg tar bestandig på meg behagelige klær om kvelden. Som regel en joggedress. Når jeg ikke har romantisk(e) besøk, so to speak.

Ikke at det er så jævla ofte, det heller da.

Skrevet

Slæskebukse og singlet er min bunad :o)

Skrevet

No sitter eg med Bulabukse(standard) og ein god velourjakkegenser:) Og alt håret i ein topp på hodet:)

Har lite å pynte meg for heime,så det blir behag framfor utsjånad, ja:)

Skrevet

Hva?????

Nei det ville jeg ikke bli sett død i engang...

alltid perfekt her, nystrigla, sminket og alle hårstrå ligger der de skal...

;-)

Skrevet

hehe :) bruker sjelden joggedress, men en utslitt dongribukse og singlett istedet, og håret er et kapitell for seg selv når jeg bare er hjemme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...