Gjest Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 altså, utgått joggedress eller nyydelig kosedress /pysjamaser på dere selv? myke stoff, fleece, velur, flanell..you name it hehe, jeg digger det! en del av disse dressene er såå gode, men så stygge at jeg hadde blitt flau om det hadde ringt på..hehe
Mille** Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Nei, men har en deilig sort pysj som jeg pleier å ta på meg på kvelden. Den er så fin at jeg hadde ikke blitt flau om det kom folk engang. ;o)
mamma`n te Kaja Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 nei, men skulle ønske jeg hadde gjort det.. for ser så behagelig ut, men føler meg ikke vel i de jeg har :/
Sjefsmegga Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 jepp...har et par velour dresser som jeg brukte i barseltida, de hender det jeg slenger på meg når gubben er borte....bruker mest de myke jazzbuksene mine og singlett, LITT mer sexy som koseklær ;-)
mpb♥ Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 En grå Nike joggedress, skikkelig digg. Ikke så stygg og slitt, ikke ennå i hvert fall =) Standard på kvelder, eller etter en slitsom dag.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Går med tightser og hettegensere hjemme. Beste som finnes
Tøysetipp Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Jeg tar bestandig på meg behagelige klær om kvelden. Som regel en joggedress. Når jeg ikke har romantisk(e) besøk, so to speak. Ikke at det er så jævla ofte, det heller da.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Slæskebukse og singlet er min bunad )
Sjokoladekaka Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 No sitter eg med Bulabukse(standard) og ein god velourjakkegenser:) Og alt håret i ein topp på hodet:) Har lite å pynte meg for heime,så det blir behag framfor utsjånad, ja:)
børdi Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Hva????? Nei det ville jeg ikke bli sett død i engang... alltid perfekt her, nystrigla, sminket og alle hårstrå ligger der de skal... ;-)
mamma`n te Kaja Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 hehe bruker sjelden joggedress, men en utslitt dongribukse og singlett istedet, og håret er et kapitell for seg selv når jeg bare er hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå