Gå til innhold

Huff... stakkar vennen min....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 21 mnd la seg kl 19.30. Hun gråt litt i halv 9 tida i kveld, og pappaen var inne å trøstet og hun sovnet fint igjen, så våkna hun nå for en halvtime siden og skikkelig hyyyyylte!!! Jeg gikk inn og hun roper "aua aua aua". Spurte hvor hun hadde vondt og hun pekte på bleia si.

Tok henne med inn på badet, og hun hadde bæsja, sikkert rett etter hun la seg eller noe, det lukta ingenting, men tydelig at det hadde ligget lenge, for hun var utrolig sår stakkar. Skrek og skrek mens jeg bytta på henne og hadde på salve og potetmel... Tok henne inn på stua på fanget mitt og hun hulka seg i søvn stakkar....

Pappaen har skikkelig dårlig samvittighet siden han ikke merka at hun hadde bæsja første gangen, men hun pleier jo aldri bæsje etter leggetid, og ikke lukta det no heller så han tenkte ikke på det engang. Sovna utmattet på fanget nylig, og jeg fikk lagt henne i senga... Føler oss som skikkelig dårlige foreldre i kveld, huff....

Skal hvertfall sjekke bleia neste gang det blir noe slikt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff=( Ikke greit for hverken dere eller jenta. Har vært borti det samme, man får så utrolig dårlig samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...