Gå til innhold

HALLO MODERATOR! NÅR SKAL DENNE SLETTES?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss er ikke den slettet enda...

Skrevet

legg den ut på anonymforumet som anonym og skriv jævla fitte stinkerbelle i overskiften så får du oppmerksomhet kjapt tenker jeg!

Skrevet

Kanskje bedre ågi de en påminnelse på mail og ikke legge ut linken på nytt??

Skrevet

pleier å funke hvis man sender mail med link....har i hvertfall fungert med innleggene jeg har tipsa om....

Skrevet

Tenkte akkurat det samme;-) Jeg hadde glemt den...

Skrevet

laffen har rett i det...

Skrevet

Supert, dra opp linken igjen slik at ALLE kan se den...

Skrevet

Jeg har lagt den ut på ris og ros før, og den er bedt om å slettes, så kanskje det hjelper å legge den ut her igjen??

Skrevet

*dum&deiLig*™

Folk som søker på nicket sitt, får den opp uansett.Og det har ikke hjulpet å be om den slettet, så jo,da drar jeg den opp igjen.

Skrevet

Paranoia...............

Dere legger informasjon som sier mye mer enn en ip-adresse. Hva er dere så redd for egentlig, at noen skal krabbe igjennom ip-adressen og opp gjennom tastaturet????

Finn noe annet og bekymre dere for!

Skrevet

Ja, men det er ikke sikkert at alle her inne søker på nicket sitt... Jeg er ikke med i den linken, og hadde derfor ikke fått opp linken hvis jeg søkte på nicket mitt. Bare de som er nevnt som får den opp.

Skrevet

Om det er så viktig at den slettes er det virkelig tåpelig å dra den opp igjen slik at flere nye kan se den da..

Skrevet

Du,det er faktisk mye som kan krabbe opp fra et tastatur!

Skrevet

hihi, sorry at jeg ler! fikk med meg den med edderkoppen jeg faktisk! :o)

Håper dere får tråden slettet ja..

Skrevet

He he, jo da. Men du tror ikke edderkoppen hadde funnet ip-adressen din....

Skrevet

Jeg hører mye bedre når du enten skriver mail til meg eller poster på ris og ros.

Men det er skjedd en teknisk feil i forbindelse med slettingen av denne tråden. Når jeg søker den opp via admin sidene våre så finnes den ikke lenger, men jeg fant den jo allikevel i forum ut i fra din link. Har gjort et nytt forsøk på å slette manuelt, så nå håper jeg den ikke lenger finnes.

Skrevet

Hva er det der egetnlig? Hva er det samtale fra og hvordan har de fått ip adressene??

Skrevet

samme lurer jeg og på:..

Skrevet

Det er et sammensurrium av gamle tråder, og IP adressene kommer opp sammen med nicket. Jeg har sett det før også. En gang var absolutt alle brukernes IP adresse synlig for meg, i alle innleggene nedetter, der nicket sto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...