Gå til innhold

Jeg savner en kjæreste jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det blir nok lenge til!

et lite hjertesukk en lørdagskveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode tanker sendes :)

En kjæreste kommer nok med tiden, i mellomtiden får du prøve og nyte livet med barnet ditt. Det kommer nok tunge stunder, men forhåpentligvis blir de færre og færre :)

Lykke til

Skrevet

sitter med akkurat samme tanker her nå. er kjedelig å sitte alene i sofaen uten en god armkrok å krype inn i, men samtidig trives jeg veldig godt i situasjonen som er nå også, så er litt dobbel :) Har vært alene stort sett hele tiden (bare korte forhold hvor snuppa ikke har vært involvert) siden snuppa ble født for tre år siden, så hadde vært kjekt å funnet en snart ja,

men men blir når det blir... men kjenner savnet akkurat i kveld for "alle" er ute og sender meg masse meldinger mens jeg sitter her alene... snufs..

Skrevet

sukker litt med deg.. vært herlig med en armkrok å krype inntil:(

Skrevet

det værste er at jeg ikke har fått flyttet helt enda....

men jeg vet jeg kommer til å trives alene, men savner allerede både kos og sex. drømmer om det om natta.........

Skrevet

Det blir bedre, etterhvert er det bare noen få netter du tenker over det savnet (sånn når man føler seg skikkelig alene en kveld). Plutselig når tiden er inne for det dukker nok prinsen opp for oss alle :)

Skrevet

å ja, på en hvit hest.............raus med komplimenter og alt annet man kan ønske seg.... ti hi....

Skrevet

En skikkelig hingst av en mann som ikke sovner med ryggen til, som ikke sovner rett etter sex, som tenker på din nytelse, som gjerne ser film med deg i armkroken, som er god til å kysse, som synes du er finest i hele verden, som er glad i barn, som kan lage mat og kan ta oppvasken innimellom osv osv osv hehe.. finnes det en sånn mann??;)

Skrevet

også må han vær glad i å være ute......... og god med hendene:)

sukk sukk sukk.......... han finnes nok der ute.....

Skrevet

Oooh å flink til å danse, finnes ikke noe mer sexy enn en mann som er rå på dansegulvet:D:D

Skrevet

også må han være en fantastisk elsker!

Skrevet

Si ifra hvis dere finner noe i nærheten av dette, jeg vill også ha!!!!!!!!!!! he he... Greit å være alenemor, men etter snuppa har lagt seg, hadde det ikke gjort noe med en armkrok nei! :)

Skrevet

kommer jeg over en skal jeg nok beholde han selv, men om det dukker opp flere på dusinet.......noe jeg tviler på så skal jeg si fra!

Skrevet

Om jeg finner en skal jeg si fra om han har en kompis eller bror som er like super;) hehe men tviler på at jeg finner noen slike menn i nær framtid;)

Skrevet

bli med å spinn på den morsomme tanken min da vel.... - finner han sikkert ikke der, men vi kan jo ha det litt moro.

Skrevet

Ah så det innlegget, men er ikke det dyrt da? Også er jeg helt blond på det å reise, blir helt stressa bare jeg skal planlegge en togtur;S

Skrevet

det kan hende det er jævlig dyrt. da utgår det nok her også:) men hadde vært moro. hele singel- dib - snuppene på tur....

Skrevet

Men tja hadde jo ikke trengt å ta det gjennom sukker, vi jenter kunne alltids sammen dratt en plass og hatt en livlig helg sammen med shopping, resturang og ut på byen på kveld ...eller noe sånt;)

Skrevet

å ja... .kan annonsere selv at vi kommer........hi hi!

Skrevet

Vi roper det ut etter en pen mengde alkohol innabords;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...