Gå til innhold

bebien min kom på 1 april :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lå å sov å våknet at det rant vann, klarte ikke holde igjen og gikk på do. forstod jo at vannet gikk. jeg var 37+5 og klokken var o4.30. tok på meg bind å gikk å la meg igjen,tenkte kanskje ting skulle ta tid før det kom igang :) men kvart over beggynnte det å murre litt og jeg stod opp for å pakke bagen, riene kom ganske så regelmessig og jeg pustet meg fint igjennom. klokken 06.00 vekker jeg sambo som sov på sofaen nå var riene med ti min mellomrom. han ville dra med en gang men de sa i telefonen når viringte føden atvi kunne komme inn til sjekk klokken 11.00. men riene gikk på også litt før åtte var det 4 min mellom så da kjørte vi til sykehuset. pustet å peste på riene de var blitt så vonde at jeg laga litt lyd under pustingen. klokken 08.00 kom vi inn på fødeavdelingen rett på en føde stue. ble sjekket åpning og satt på registrering på barnet. barnet hadde det fint å jeg hadde 8 cm åpning. og sterke rier.ble veldig kvalm og kastet opp litt så fikk jeg prøve lyst gass, det var igrunn deilig,men så måtte jag presse. da var det vekk med lyst gassen å pressa,fikk beskjed om å presse som jeg vskulle på do og ha munn igjen. gjorde som jordmor sa. så sa hun nå ser jeg masse mørkt hår og neste ri kom hodet så kom kroppen. vidunderet var ute. måtte sy to sting. morkaken lot vente på seg men kom tilslutt,ho dro i navlestrengen som en helt. lille Fia Sofie lå å koste seg på magen til mamma :) 08.33 var hun ute. så 33 min på sykehuset. det gikk unna.

er så stolt av jenta vår. hennes mål var 3050 gram og 46.5 cm lang.

lykke til til resten som har fødsel forran seg :) er så spennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere med jenta, deilig å være ferdig, tenker jeg:)

Skrevet

Hørtes ut som efin fødsel: )

Gratulerer så mye:))

Skrevet

Gratulerer såå mye!

Hørtes ut som en fantastisk opplevelse!!

Komme inn med 8 cm åpning a gitt! Heldiggris! ;o)

Skrevet

GRATULERER!!

Skrevet

masse gratulerer.

Skrevet

det gjorde jenta mi og .. ifjor vel og merke! GRATULERER så mye.

skal ha 18 april denne gang

Skrevet

Det var en rask og fin fødsel! Gratulerer med Fia Sofie:) Gleder meg til å få min lille å kose med:)

Skrevet

Åh! Gratulerer....gratulasjonen kom litt sein men....

Gleder meg sånn til min kommer!

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...