Gå til innhold

sammenheng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp begynt å gi IA grøt om kvelden (fått i ca. 4 dager) og etter vi begynte med det, har hun begynt å våkne en/to time etter hun har sovnet, og da må jeg gi litt pupp, så sovner hun igjen.. Dette skjedde ikke når vi bare gav pupp.. hehe "pupp" burde sikkert skrive MM.. dere skjønner..

Trodde de skulle sove lengre når de fikk grøt?? Føler og at hun er mer urolig om natten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette opplevde jeg og. Nå viser det seg at lillemann kanskje har glutenallergi og at han derfor reagerer på grøten...

Skrevet

hmmm.. kan en teste sånne ting hos legen??

Skrevet

Kan hende hun blir litt urolig i magen, det tar tid å venne seg på fast føde for en liten kropp.. vi fikk anbefalt å starte med å gi grøt ett par timer før leggetid, sånn at det fikk roet seg litt..

Skrevet

Mini våknet oftere de første nettene og så våknet han 1-2ganger som før han begynte med grøt og det fortsatte han med 2-3mnd til og da sluttet han fordi jeg bestemte meg for å kun gi smokk og ikke pupp når han våknet. Mener å ha lest et sted at ca halvparten sover bedre når de får grøt om kvelden.

Skrevet

Får de grøt for tidlig kan de reagere slik. Min første gjorde det og vi måtte vente med grøt.

Skrevet

Glemte helt å skrive hvor gammel IA er.. Hun er litt over 5mnd. Hun trenger egentlig ikke grøt helt enda, men vi tenkte vi skulle gjøre henne litt vant til det.

Skrevet

Da ville jeg enten ventet litt til tror jeg, eller gitt henne det en god stund før leggetid for å se hva som skjer.. ville heller ikke gitt mye i gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...