CEVi Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Har testet litt positivt men for det meste negativt.Og fått TR i mellom de positive testene. Da TR meldte sin ankommst og testene var negative gikk jeg utifra at jeg ikke var gravid likevel. Siden det gjorde vondt tok jeg to Ibux og tenkte ikke mer på det før jeg 2-3 uker etter testet igjen og fikk positivt resultat. også negative. Dyrt dette her. Ville aldri ha tatt tabelettene dersom jeg trodde det var en sjanse for at jeg var gravid. Noen som har erfaring med bruk av Ibux under svangerskapet ?
Herkules Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Det tror jeg du kan ta helt med ro. Ikke anbefalt men to tabletter skal ikke ha gjort noen skade. Lykke til med denne stressende gravid/ikke gravid periode.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Du trenger ikke bekymre deg om du har tatt så lite...Og du vet jo at det er best å holde seg til paracetamol under graviditet, så ikke tenk mer på det. lykke til
CEVi Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2008 tusen takk for svar. Føler meg litt roligere )
opsi fødeklar Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Lite har ingen betydning. Grunnen til at vi ikke skal bruke ibux er at det er blodfortynnende, og lite gunstig da hvis vi skulle ha en blødning eller under fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå