Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Kan jeg bruke hemoridekrem når jeg ammer??
Krokka og prinsessa Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jepp! Scheriproct, alcos anal og AC Comfort. Alle er trygge til både gravide og ammende. På meg hjelper dessverre ingenting..... Men det var en annen sak. Lykke til! Håper det hjelper på deg, for det er SMERTEFULT med hermorider......
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Jeg brukte også ulike kremer uten at det virket. Så leste jeg et innlegg her inne om at man skulle koke opp 1 l vann med 3 ss salt og ha på dette flere ganger om dagen. Det hjalp faktisk veldig!!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Du trenger ikke koke opp for hver gang, gjør du? Koke en gang og ha i kjøleskapet, eller?
Krokka og prinsessa Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Hvordan har du det på da? Det drypper vel av med en gang? Må du ligge på rygg en stund? *skjønner ikke* Eller er det nok å ta på en finger og ha på litt, og det er det liksom? Hvor mange ganger for dagen? I hvor mange dager holdt på på????
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Jeg koker ikke opp for hver gang. Har det i kjøleskaet og et lite glass på badet. Bruker en bomullspad eller lignende som jeg dypper i vannet og bare smører på og lar det tørke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå