Gå til innhold

Joikaboll@!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det du som for en stund siden hadde en sønn som stakk av med sykkelen uten hjelm og trynte noe voldsomt?

Hvis det var deg, så må jeg bare si at jeg har tenkt masse på dere, og fikk ikke med meg hva som skjedde med gutten din?

Vet det er lenge siden, men hadde du giddet å oppdatere meg?

(Hvis det ikke var deg, husker du hvem det var da?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer, er snart 1 år siden det nå. Det gikk veldig bra, har litt nedsatt hørsel på det ene øret. Og en aldri så liten "usynlig" lammelse på høyre side av ansiktet.

Han fikk brudd på hodeskallen med spinal lekkasje og div sår, men ingen brudd, heldigvis. Også en hard smell på øret.

Den lille lammelsen kommer av et bittelitte slag som oppstod dagen etter velten. Men gutten er i storform og plages ikke av hverken nedsatt hørsel eller lammelsen. Lammelsen er så liten at det er stort sett bare vi nærmeste som ser den.

Skrevet

shitt..... Jeg får høre jeg er hjelm-hysterisk, men det er det tydeligvis grunn til å være. Takk gode makter for at det gikk fint!

Skrevet

God grunn til å være det ja. Jeg har i alle år hvert det selv, men denne gangen stakk han av mens jeg var en rask tur hos naboen.

Skrevet

Så utrolig godt å høre! Tror det siste jeg fikk med meg var at han hadde fått en hjerneblødning eller at dere trodde han hadde fått det..

Har tenkt veldig ofte på dere hele tiden, og er nå veldig letta :)

Skrevet

Det er bra, du skulle spurt før veit du :-) så hadde du slippet å gå så lenge.

Vi er veldig letta selv også da, det fulgte med masse oppfølging en god tid etterpå og det var bra.

HUSK HJELM sier jeg bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...