Gå til innhold

Har dere fått barnehageplass?


Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3

Anbefalte innlegg

Det har ikke vi.. Bor i eidsvoll kommune, og her har de hele tiden skryte sånn av at de har full barnehagedekning. Men neida. Fikk brev i dag med avslag på barnehageplass. Står på venteliste da, så får håpe og håpe!! Vi søkte om plass fra 1. desember 08, så får vell bare vente å se..

 

 

Har noen fått svar, evt fra når har dere fått plass?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke fått svar ennå..får visst vite i juni..

men vi bor i "babyboom-bydel" så tviler på at vi får plass..

jeg skal i teorien på skole til høsten, og vi har søkt bhage fra august, men bare en av bhagene tar imot barn under 1 år..synes dessuten selv at det er litt ungt...vil bli hjemme litt til, jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei me har heller ikkje fått plass. vår gutt blir 10 mnd når han begynner i b.hg. men dem sier at denne kommunen har full b.hg dekning, så da satser vi på å få innen august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk plass på førstevalget vårt vi! Jippi!! Bor i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satte opp 5 valg. Men tror at vi ikke fikk plass pga at jeg søkte fra 1.desember, så da er det vell løpende inntak. Kan jo hende at jenta plutselig får plass når vi kommer til november. Men det er jo lenge å venta. Jeg skal tilbake til jobb 5.desember og må tilbake 100% eller ikke i det hele tatt.. Hmm. Skal få fikset det! Må vell sende inn klageskjemaet og stå på! Det pleier å funke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har ikke søkt heller... Kunne ikke falle meg inn å plassere mini i barnehagen så liten.. Heldigvis ikke barnehagetvang enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full dekning betyr som regel at alle som søker plass ved hovedopptaket for barn som fyller 1 år senest 31. august samme år. Selv kommuner og bydeler med slik full dekning vil ikke ha plasser til alle på løpende opptaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prioritering 09 er laveste prioritering, og som ei sa til meg "det betyr i grunnen bare at du har en frisk unge" :) en positiv måte å se det på. Andre prioriteringer gjelder bl.a fremmedspråklighet, aleneforsørgere og funksjonshemminger...vi er også prioritet 09 og regner i grunnen ikke mer å få plass (Oslo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har krav på prioritert plass, søsken plass. så har eg fått jobb i kommunen , satte b.hg plass som ett krav, så me får plass. men har søkt om personal plass. så me må kjøre til to ulike b.hg, ser ikke problemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk i den barnehagen vi hadde ønsket, er bare 2 minutt unna, men har IKKE lyst til å sende henne i barnehage når hun er bare 9 mnd. Syntes det er helt forferdelig! Men har søkt på skole til høsten, så hun må begynne da.. Går nesten og håper på å ikke komme inn, så jeg kan være hjemme litt lenger med henne ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke søkt enda jeg... :s

har ikke tenkt i de baner enda, burde kansje det...

virker lixom så LEEENGE til, men er jo ikke det, for tia fyker ALT for fort:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...