Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått et skikkelig maurproblem i leiligheten vår. Hva skal vi gjøre for å bli kvitt dem? Noe her som har hatt problemer med maur? Har kjøpt noen bokser som skal drepe dem, men det fungerer ikke i det hele tatt! Blir så frustrert. Skikkelig ekkelt å ha masse maur her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Radar maurkverk.

Jeg drepte ca 3000 i går, de svermet plutselig opp, INNE!

Var helt sort på gulvet... nå er de døde og jeg er tom for radar:p

Skrevet

Oj. Det hørtes skikkelig ekkelt ut! Da må jeg prøve det! Tusen takk for tipset. Hvor kjøpte du det? Har hørt at det kan være farlig for barn. Vet du noe om det?

Skrevet

Det er spray, sprayer etter hun har lagt seg og lufter godt.

Ingen rester dagen etter. Koster opp maurjævlene...

Kjøpt på Plantasjen tror jeg, men de har mange steder, også Kiwi i allefall...

Skrevet

Vil helst få tak i det akkurat nå! Hadde nettopp en maur i ansiktet, blir helt dårlig. Men får vel ikke tak i det så sent. Kiwi stengte klokken 22.00. :(

Skrevet

kommer litt ann på typen maur og hvor de er...

det aller enkleste er å ringe ett skadedyrfirma, de har gratis befaring, de vil sikkert at du bruker dem til jobben, men noen råd gir de vel. har ikke prøvd selv.

hvis dette er ute ville jeg prøvd en blanding av bakepulver og sukker. du vet hva som skjer når bakepulver blir våttt???

Hvis dette er jordmaur er sjansen for at det er en vannlekkasje eller noe fuktig i veggene stor. de liker å bygge reder i vått treverk.

håper du blir kvitt beistene.

lykke til

Skrevet

Skal ikke Kiwibutikkene stenge 23? Eller gjelder ikke det alle....

Skrevet

Me har hatt problem med det dei to siste vårene. La ut eit pulver som mauren fekk på seg, drog med seg inn i tua, og drepte da også sei som var i tua. Hukser ikkje kva det heitte.

Me fann ut ca kor dei kom inn. Tok av listene, tømte pulveret langs kanten, satte på igjen listene, og etter kvart vart dei borte. Har ikkje komme igjen i år -bank i bordet ;o)

Det er viktig å få has på tua, ellers kjem dei berre igjen.

Skrevet

På lørdager stenger de visst 22.00 og tidligere. Har sjekket alle butikkene i området her.

Skrevet

Oj. Må jeg gå så drastisk til verks altså? Hadde håpet å slippe å ta av listene, men må kanskje det da.

Skrevet

Kan sende svigerinna mi. Hun spiste en gang så mange maur at hun ble sur i magen. Da hun var lita, vel å merke. Hehe. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...