Gå til innhold

Modrate, til litt sterke mens-murringer??? Flere? (uke 29)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke disse mens-murringene... Men det er kanskje fordi jeg er mer opplyst om for tidlige fødsler og risikoen rundt det..

Også husker jeg ikke fra sist sv.skap, hvorvidt jeg hadde disse murringene..

Er jo sikkert bare livmoren som jobber. Men jeg liker det ikke. Har ikke hatt det hittil i sv.skapet, det har kommet de siste to dagene. Får også "vondt" i korsryggen.

Er vi fler?

Kan noen si til meg; slapp av kjære deg. Ikke noe å bry seg om. Det skal være sånn....

Takk for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan jo berolige deg med at jeg venter nr 3, i første svangerskap merket jeg ingenting av slike mensmurringer,men med nr 2 så hadde jeg slike fra ca uke 25, men fødte ikke før i uke 41. Denne gangen har jeg hatt sterke kynnere og menssmerter fra ca uke 20. Er i uke 30 nå, og de blir stadig sterkere.

Har hørt at det er vanlig at man merker mer til det når man er flergangsfødende, så det er nok temmelig vanlig (like vanlig som ikke å merke det, tenker jeg)

Lykke til videre, og er du bekymret så ring heller sykehuset og prat med dem så blir du sikekrt beroliget!

Skrevet

Tusen takk for kjempefint svar =)

Skrevet

er det dette som kalles modningsrier? Jeg er i uke 33, og har sånn småmurring av og til nede i magen/livmoren.

Skrevet

Har hatt det et par ganger, er i slutten av uke 29 nå med nr 2. Men ikke så det har blitt plagsomt. Kynnere derimot har jeg fått endel nå i det siste, noen ganger så jeg faktisk må "puste" meg litt gjennom dem.

Men er du nervøs kan du jo høre med legen din eller jordmor?

Skrevet

Dette innlegget kunne jeg ha skrevet selv. Venter nr 2, og kan heller ikke huske slike murringer sist. Men merker de tydelig nå. Er i uke 32.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...