Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Her blir det 2 til 3 ganger i uken på begge ungene. Hva med dere andre?
wirre;o) Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 1-2 ganger i uken. hun er ikkei bhg. og vi er ikke så mye i søla, heller:o)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Ca annenhver dag:) - ikke alltid vi bruker såpe da...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Vesla vår har atopisk-eksem så vi bader en gang i uka med oljebad og så dusjer hu en gang i uka.. hu går heller itte i barnehage så hu blir jo itte skitten på samme måte men vi er mye ute forde..
mai mammaen til to Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 vi har alltid badet henne hver dag. men nå er det ikke alltid hun vil bade. så da tar jeg ikke henne oppi hver dag. men annenhver dag blir det iallefall... det som er er at hun elsker å bade... men hun er inne i trass alderen nå.. og blir sint når vi sier hun skal få bade.. men når vannet er kommet oppi så kommer hun og begynner å kle av seg..hehe... og hun skal ALDRI opp igjen heller... samme når eg skal dusje om morgenen. før ville hun alltid være med. men nå sier hun alltid nei. men når jeg har kommet meg inni så kommer hun alltid inn på badet og begynner å ta av seg klærene... og skal være med alikavel.. er ikka hver gang vi bruker såpe... når hun var mindre så brukte vi kun vann. og av og til så smurte vi henne med litt olje etterpå.. har aldri hatt tørr hud eller noe
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Han bader ca. annenhver dag. I peropder også hver dag. Kommer helt an på hvor mye søling det har vært med maten, eller om han har tissert seg ut om natta. Da syns jeg det er like greit å fylle balja. Men vi bruker ikke såpe hver gang om det blir bading flere dager på rad. Noen ganger bare olje, andre ganger har jeg bare litt såpe i balja så det skummer, å så blir han ren av det. Men vi vasker ordenlig ca. annenhver dag. Han har aldri hatt tørr hud..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå