Miss-Sixty Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Mini på 10 mnd har hele tiden samsovet med meg, men nå som han begynner å bli såpass gammel + at jeg har fått meg kjæreste, så er det på tide å ligge i egen seng, på eget rom. Han har hele livet vært vant med å sovne med meg liggende ved siden av han, at jeg holder rundt han på en måte, det blir jo vanskelig i en liten sprinkelseng. Har prøvd å legge han der noen netter, en natt sovnet han, men det har ikke funket etter det. Nekter å sove der og med en gang jeg flytter han inn til meg, så sovner han på sekundet. Noen tips til hvordan jeg kan få han til å sovne på eget rom?
Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 the hard way:-( tror nok småen må gråte litt..men sannsynligvis går det fort over lykke til
mamma`n te Kaja Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 er vel ingen enkel løsning på det der nei.. tar tid å venne seg til å sove alene du kan kanskje prøve å legge en t-skjorte eller noe som du har brukt oppi senga, sånn at babyen kjenner lukta av deg... og i tillegg prøve å gjøre det lunt og godt oppi der?
Miss-Sixty Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Har ikke lyst til å la han gråte. skal prøve med t-skjorte og sånn ja, takk for tips =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå