*Lissi* Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Heter seg vel at det skal være stille etter klokken 23.00. Betyr det at naboen kan spille musikk for full rulle frem til da? Er så slitsomt når vi har små barn. Bassen dunker skikkelig her inne. Gidder ikke dette lenger...
tixa*fødeklar* Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Heter det i vårt borettslag hvertfall..ar det skal være stille etter kl 23 i helgene, 22 på hverdager.. Er ikke dermed sagt man ikke kan vise hensyn.. Har du prata med naboen din?
Tia med 2 ♀ Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Burde ikke være slik, men siden reglene sier at det skal være stille mellom 23 og 6 her så vå tviler jeg at det hjelper ¨å slutte å be folk bråke. Vi har utrolig bråkete naboer her til tider, i en periode var det fest hver fredag og lørdag samt gjerne et par dager i uka. Når man prøvde å si fra til dem fikk man gjerne slengt i trynet at klokka var ikke 11 enda. Det merkelige er at jeg aldri hører musikk eller tv fra andre naboer en dem, har også spurt ho under oss om vår er veldig høy innimellom, men ho sier at nei ho hører ikke tv vår eller når jentungen hyler for full hals. Så jeg tenker at det sier litt om nivået de må ha på musikken sin, og med høy musikk så må man jo rope enda høyere for å høre hverandre. Nå holdt de gjerne på til langt over 11 da og har fått klage av styret også videre så heldigvis er det sjelden fest der nå. Heldigvis har jenta vårt utrolig stort sovehjerte ho sover gjennom hva som helst, det gjør derimot ikke jeg.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 23 var jo litt sent.Her er det 22 og ingen oppussing etter kl 21. Det brtyr sikkert ikke noe høy musikk heller. Er rimelig irri å høre den bassen når man leser til eksamen også,eller har migrene... Er ikke så veldig glad i å bo i blokk,men bor nesten bare gamle folk her så er ikke så mye bråk. Om noen år skal vi bygge fint ,eget hus som vi bestemmer over:-) Jeyyy!!
*Lissi* Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Vi har gitt beskjed til barna før, men nå kommer vi til å snakke med foreldrene. Faren har gitt beskjed om at vi bare måtte gi beskjed om det var høy musikk. Har liksom prøvd å være litt forståelsesfulle da, men nå er det nok merker jeg...
doffine Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Her er det at i helgene skal det være stille etter klokken 23.00, og 22.00 i ukedager. Men det står også i reglemanget at det skal vises hensyn til medbeboere om høy musikk, da bass forplanter seg i betongen. Samt at det SKAL gis nabovarsel når en skal ha fest. Så jg ville ha bedt om at dette styret i borettslaget ditt gjøre jobben sin, og gi advarsler til de det gjelder. Vet at dette har blitt gjort her.
Barnimagen2008 Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 her er det ganske strengt, og ikke minst stille, sådet er unaturlig og ha fest eller bråke overhode Tror vi har ennå strengere regler enn dere beskriver jeg hadde snakket med naboen, evnt tatt med naboen opp i leiligheten deres, evnt klag til borettslaget :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå