råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 da drar jeg snart på jobb. andre nattevakt av 3. gleder meg allerede til å legge meg i morgen tidlig!!! God vakt:)
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 jeg skal ikke på, men mannen min skal... han jobber 100% natt... så han er mye på natt.... han har nettopp kommet hjem fra vakt 2 av 3... så heldigvis bare en igjen før det blir et par netter hjemme... han er jo tross alt borte over halvparten av nettene...
Lillehjertet2 Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Hvordan syns du det går å jobbe natt?hvor langt er du på vei? Jobber egentlig litt ekstra som nattevakt, men har ikke gjort det etter at jeg ble gravid. For pengenes skyld kan jeg godt tenke meg å ta noen i blant, en av gangen da, men tror jeg kommer til å slite mer med å holde meg våken. Men skal jeg gjøre det, må jeg nok gjøre det nå, er 17 uker....for senere orker jeg vel ikke.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 heia!! er 25 uker på vei. nattevakter går helt fint for meg. men så er det jo ikke sykehus og veldig hektisk der jeg jobber. Kommer nok til å jobbe nattevakter så lenge det går. For tiden ser det litt spøke ut med bekkenet mitt!!! Det kjenner jeg veldig godt ut over natten og morgentimene! har ingen problemer med å sove på dagen. så da går natta greit. eneste er den første natten, d kan jeg bli veldig trøtt siden jeg ikke har fått sovet noe. men sånn ha det alltid vært for meg gravid eller ikke-gravid!!! Lykke til! greie penger:)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 imponerende at du klarer, jeg er omplassert fra natt...sovner i 19 tiden her hjemme så hadde funka dårlig;)
temine Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Skal ha siste natten av tre nå i natt jeg. Blir SÅ godt å legge seg i morgen tidlig. Da er det ei uke til neste gang:) Her begynner det å gå bedre mtp nattevakter nå. Var tungt i starten med spying på morgenkvisten, men nå i uke 12-13 går alt så meget bedre heldigvis:D
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 6. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2008 skal også ha min tredje nattevakt i natt og fri nesten en hel uke. skal jobbe natt til fredag igjen. og så fri noen dager før jeg skal ha 3 nye nattevakter. søndag, mandag og tirsdag. skal bli godt å legge seg i morgen ja. men ukene går i et synes jeg!
Mammapostei! Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Hoho.... jeg jobbet min siste natthelg forrige helg, nå er det friuke, så starter permisjonen... flott..... bare å slappe av og vente på at lille gull skal få lyst å komme ut Lykke til med natta jenter
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 7. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2008 mamma&bollerina-høygravid-: Har du jobbet nattevakter hele sv.skapet? har du jobet dag og kveld i tillegg?? sitter her på nattevakt nå. er kvalm (det har jeg vært hele sv.skapet så langt), svetter og er dårlig i bekkenet!! Men føler jeg liksom må holde ut!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå