Gå til innhold

Hjelp....

Bolla med lille nurket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor blr det av fødestøvet folkens?Har termin idag og ingen respons fra knøttet.Har snart prøvd det meste,sex,vaska heile kåken idag,svisker og mye mer.Har dere andre tips?Dette er slitsomt,heila slekta har jo ringt idag.Blir ikje mindre stress av det....neiiida.Sambo blei sur for eg nektan å kjøpa ei pils idag.Både han og barnevakten vår..morfar..begynne å få abstinenser,hehe.Men eg kan jo ikkje tvinga knøttet ut.

Men pliiiiis la det skje någe inatt,skal da være snill og bare gjøre gode ting resten av mitt liv.....:-)).

Har kynnere,løs mage og roligere i magen,de sier at det er tegn på at da nærmer det seg.Håper det.Støttende ord noen?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med støttende ord.........??

Skrevet

Er nå sånn at de ikk gidder å følge våre timeplaner disse små, noen trives så godt at de helst blir der inne og andre vil ut i super fart. Jenta mi kunne for eksempel ikke vente ho poppa ut en mnd før dato ho. Travelt tydeligvis.

SÅ er det bare vente å se hva den jeg har i magen nå vil.

SKjønner godt at du vil at babyn skal komme da. Får håpe at h*n bestemmer seg for å komme ut i den store verden snart.

Skrevet

Har ikke mer jeg kan vaske,hva skal jeg gjøre.....?

Skrevet

Du kan komme og vaske hos meg.-) Hehe....neida, skjønner du må være frustrert. Får håpe du får rier i natt!

Skrevet

Du er ikke alene.

Har også termin idag og ingen antydning eller tegn til noe som helst..

Så jeg prøver å ikke stresse for mye, blir verre da.. Den kommer sikkert når en minst venter det.

Bare tenk på at den lille kanskje ikke er helt klar for å komme enda, en mening med alt.. selvom det er kjiipt å gå å vente.

Er førstegangsfødene og de sier jo at det er større sjangs for å gå over termin da..

Skrevet

Tenkte akkurat slik som deg sist: Prøvde alt for å få knøttet ut ;)

Angret litt på det for var helt utslitt etter fødselen. Denne gangen satser jeg på at en uthvilt kropp gir en enklere fødsel når lillejenta bestemmer seg for å komme ut. Lett for meg å si da, har 3 måneder igjen ;)

Skrevet

etter sex, har du latt han komme inni deg, og lagt deg med rompa og beina litt høyt en stund?? Det funka for meg og flere av venninnene mine =) Da satte fødselen i gang i løpet av natta=)

Skrevet

Jeg går og har en helt annen termindato i hodet mitt, jeg, for jeg er HELT overbevist om at jeg kommer til å gå over tiden. En uke eksakt, hehe... Vet ikke hvorfor, men hvis denne kid'n kommer ut før eller på selve termindatoen, så kommer jeg sannsynligvis ikke til å tro det!

*Fødsel nå -PÅ terminen- det kan ikke være mulig....splætt....der var'n gitt :-p*

Skrevet

Jeg satt igang fødselen min sist.. 3 ss avføringsmiddel (lakseringsolje eller hva det heter) og jeg satt en klyster før jeg gikk å la meg.. kl 3 samme natta var det hele i gang..

MEN.. Det tok to dager å få henne ut og jeg hadde enorme smerter!

Jeg har også hørt fra andre at de har hatt vondere fødsler når de har satt igang m avføringsmiddel enn når de har ventet til ungen var klar selv.. Så jeg kommer i allefall ikke til å gjøre annet enn å vente på den lille denne gang..

Skrevet

munkholm er en god erstattning til øl...

og når du klarer deg 9 måneder uten skal gutta boys pina meg klare seg den siste tiden de og..

huff...hadde egentlig ikke tenkt på den problemstillingen...tror nesten at ejg skal kjøpe inn MASSE munkholm til min kjære når vi har reist avgårde til mine foreldre slik at han kan forte seg å hente en munkholm før han får tilbud om annen øl...

vil ikke ha en ruset barnefar på føden..da blir jeg virkelig virkelig lei meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...