IngyThing & lykkeliten Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Noen MAMMAER som spiller playstation3 her? hehe
IngyThing & lykkeliten Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 aiai! knall å høre at det ikke bare er meg! hihi.. hva spiller du da rondi?
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 akkurat nå er det Tekken 5 online. Hehe, får ut litt agressjon der Ellers er bilspill litt artige, spesielt når jeg slår sambo. hihi Du spiller for noe da\?
IngyThing & lykkeliten Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 aiai! jeg har ikke tekken jeg, men øsnker meg! har: burnout paradise (som jeg spiller mest!) motorstorm star wars assassin's creed gran turismo 5 Tom Clancy's rainbow six Vegas 2. (kjøpt i dag, å gleder meg til å prøve!!) burnout is THE GENIOUS!! hihi
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Vi har assasins creed tekken 5 motorstorm Buzz, hehe Det har jeg tatt helt av på, der blir sambo banket. Har spillt burnout, det er kult! Er ikke den som kjøper spillene her, jeg bare spiller de Hører rykter om at noen spill er på vei fra england til min postkasse. Blant annet final fantasy.. men tror ikke jeg kommer til å spille det så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå