Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge timeplanene skulle Bailey vært våken og opp nå. Kl. 08 om morgenen. Hehe, har ikke sett hele programmet og regner med det må være en goooood grunn for at det må gjøre det sånn. Lille nurket sov jo som en stein:) TVN - Englands yngste mødre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

satt også og så på det, og syns det var veldig strenge regler til tider der ja. da snuppa var så liten sov vi alltid lenge. trodde babyer som var så små skulle få sove hvis de var trøtte jeg..... hehe. men var nok for at de skulle få inn rutiner fordi de var så unge tenker jeg. mora var jo bare 12 år!!! og hun overlot mye av ansvaret på alle andre i huset hele tiden. så tror det ble gjort ekstra strengt for at hun skulle forstå at ungen er hennes ansvar:)

Skrevet

Jeg så også det programmet... Sjokkerte meg litt med sånne nazi-rutiner på en liten baby, men er sikkert annerledes der. Men en ting jeg kom til å tenke på; er det ingen i England som ammer???

Skrevet

Nå tror jeg du blander litt her.. Hun som fikk Bailey og lot resten av familien ta seg av han var 15 år. Hun som var 12 år var jo kjempeflink med barna etter det vi fikk se.

Skrevet

De ammer i hvertfall betydelig mindre enn vi gjør her i Norge. Norge er vel i særklasse når det gjelder amming.

Skrevet

Jeg tror det er mor og ikke babyen som trenger rutiner her, hun har vel ikke helt skjønt hva som må gjøres når man har en baby og da er det vel greit i begynnelsen å få hjelp til å gjøre det til faste tidspunkter.

I forhold til i Norge er det veldig få som ammer i veldig mange land. Når hun ene fødte, så virket det ikke som babyen ble lagt til puppen i det hele tatt for hun hadde på seg skjorta knept hele tiden, så de prøver nok ikke engang hvis ikke mor ønsker det.

Skrevet

Tror grunnen til at de røsker mor og barn så tidlig opp er for å ta litt ekstra i. Disse mødrene er sikkert vant til (som hjelp jeg er tenåringsmamma på tvn) å legge barna sent for å kunne sove til elle på morgenen.

Er sikkert for at når mødrene kommer hjem igjen med barna virker det å sove til 9 som en luksus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...