danieI Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 synd du ikke mente sjokoladen, for det er min favo-sjokkis!
Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Jeg hadde nettop en stratos periode selv. Her går det i favoritt-perioder. Nå er jeg in-between-chocolates
Gjest Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Porøs melkesjokolade funker bra når man ørten sting i kjeften. Ellers er firkløver namme... og stratos med nøtter... mmm... *drømme*
prekæs Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 jeg spiser kun kald stratos. Ernte no særlig for de nymotens sjokoladene jæ se...
Dronningen! Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Ørten sting?? Var det du som var hos tannlegen og fikset litt? Jeg har levd 14 dager på After Eight, gjorde susen det også...
Gjest Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Nei, den slo ikke an her. Men så er jeg ikke så begeistret for non-stop. Jeg holder en knapp på at festkaramell eller center stikker av med neste periode hos meg:)
Gjest Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Ja, hva skjedde med den med nøtter? Har de tatt den bort IGJEN? Jeg finner den ihvertfall ikke.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Ja, jeg var og ble mishandlet i går. Har levd på yoghurt og middagsglass og i dag ville jeg ha litt sjokolade og valget falt naturlig nok på porøs melkesjokolade=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå