Piri Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Har planlagt utallige turer med venninner og bekjente, men INGEN mener noe med det. Blir bare med praten. Men jeg har så lyst på en tur! Jeg trenger det og ungene og mannen trenger det. Bare en helg på vinusshopping, pubtur og hotellfrokost i Drammen holder leeeeeenge for meg:) Er ikke så kravstor.....
danieI Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 drammen er ikke så værst vøtt, men du velger noe annet ikkesant?
Gjest -<<- Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Reis alene. Jeg garanterer deg en annerledes opplevelse.
Dronningen! Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg er med! Men hva er vinusshopping? Hørtes skikkelig spennende ut:o)
Gjest Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Jeg vil være med - men er redd for at når det kommer til stykket så er jeg som vennene dine:(
Piri Skrevet 5. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2008 Det skulle stå vindusshopping, for fan! Kan godt droppe det og shoppe vin for min del;) Er ikke så nøye på det, bare jeg kommer meg UUUUUUUUUUUUUUUT!
oui-oui Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Hehe, har du også vært alene med ungene i 4 dager? ;-) Det har jeg, og neste helgs venninnetur til København virker mer forlokkende enn noensinne! Juhu, shopping, pub'er, uavbrutte netter, jenteprat og sikkert mye jeg ikke tenker på i TO hele dager! Kommer sikkert til å savne smådjevlene, men akkurat nå tror jeg at jeg trenger akkurat det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå