IngyThing & lykkeliten Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 babyen min hatt forfærdelig dårlig ånde de siste dagene, lukter akuratt som navlestrengen når den råttner i det momentet den faller av.. Hva skyldes dette? Hna har hatt diarÈ noen dager, null matlyst og feber i går. Er det bakterieinfeksjon som skylder ånda også? Han har aldri hatt sårlig ånde øfr..lukter GRUSOMT.
grå :) Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 halsbetennelse? ta en telefon til legevakt og spør du
Lykkekløver Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Ved halsbetennelse får man veldig dårlig ånde... Ta han med til legen for en sjekk du. Vondt med halsbetennelse..
Lilletrille med to jenter Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Hvor gammel er babyen da? Har aldri hatt problemer med dette og tulla mi er 6 mnd. Ut fra det du beskriver hadde jeg tatt kontakt med legen for å be om råd og en sjekk. Synes det er tryggere og bedre å være på den sikre sia. Her får du jo bare synsing;) Lykke til.
IngyThing & lykkeliten Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Han nærmer seg 15 mnd! jeg får ta en telefon å høre. tusen takk for tips supere mammaer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå