Gå til innhold

Hjelp! Blodig slimklump i uke 17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på do istad kom det litt blodig slim på størrelse med en negl. Var på UL i forrige uke og da var alt OK. Hva kan dette være. Er det noe farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en del av slimproppen kanskje? Dette er noe som fornyer seg selv, men jeg ville ringt føden for å høre hva dem mener.

Og for at du skal få sove godt i natt =) hehe..

Skrevet

Jeg også tenkte litt på slimproppen. Har ikke opplevd den selv som jeg har fått med meg da:) Tror kanskje jeg ville tatt en liten tlf til føden eller legevakt, jusi in case. Slimproppen kan vel bygge seg opp igjen, slik jeg ha forstått.. Sikkert ikke noe gale, men ta en tlf til føden om du er bekymret...

Skrevet

jeg hadde mange slimpropp "klaser" hehe lenge før jeg fødte altså. den uken jeg fødte hadde jeg ganske mye slim noen dager før den virkelige proppen kom. jeg skjønte det var den for da jeg var på do kom det jo slim som det hadde gjort de siste dagene. men denne gangen måtte jeg dra det ut som en tampong nesten. gikk ikke ann å bare tørke det vekk. det kom en liten geleklump ut. så det var siste rest av min propp. på natten da kom det bittelitt slim med blod i. fødselien var i gang.

uansett slimproppen kan løsne litt og litt lenge før den virkelige proppen kommer. jeg var vel bare litt over uke 20 da det kom første gangen. det skader jo ikke ringe å spørre heller.

Skrevet

Du må ringe føden. Jeg opplevde selv at slimproppen gikk når jeg var 20+6. Ringte ikke føden fordi jeg også regnet med at den ville vokse seg til igjen. I etterkant har jeg nok angret på at jeg ikke ringte. Det er faktisk bedre å ringe en gang for mye..

Lykke til:)

Skrevet

Hei!

Ringte føden og de sa det ikke var noe de kunne gjøre. Jeg skulle bare vente å se. Dersom det begynte å blø eller kom mer skulle jeg ta kontakt med fastlegen. Så jeg ble vel egentlig ikke så mye klokere av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...