Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er sjangsen for at en klage blir etterfulgt og "rettet opp" da vi har fått barnehageplass til vesla utenom de tre ønskene og 25 min kjøring til barnehage en vei?

er det noe vits å klage?

veit at vi skal være fornøyd m plass uansett, men er så innmari tungvindt og "feil" vei ift jobb for oss begge...

skulle gjerne sett at hun gikk i barnehage med noen av vennene også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Privat eller kommunal barnehage? Hvor gammel er hun? Hvordan er barnehagedekningen for den aldersgruppen der dere bor?

Sånn med tanke på at plassene er fordelt, så skal det vel litt til at de flytter på dere.. Men jeg vet ikke noe sikkert.

Skrevet

skader ikke å klage. På mitt brev står d at hvis jeg ikke har fått ønske en eller nr to kan jeg klage inn til hvert enkel bhg.

Skrevet

De lar vel så mange som mulig få første ønsket sitt og så de neste ønskene og fordi målet er full barnehagedekning så fyller de opp i barnehager man ikke har ønsket for å kunne gi et tilbud. Det er vel sånn at man etter hovedopptaket fortsatt står på venteliste på ønsker høyere opp på lista (eller på lista for dere...) sånn at dere kan takke ja til plassen dere har fått tilbud om og håpe på at noen andre takker nei til plassen de har fått i barnehagene dere håper på. Det kan jo hende de har ledige plasser i andre barnehager som ligger i riktig retning, så det går jo an å ringe kommunen og høre på mandag hva dere kan gjøre og håpe på.

Her går vi fortsatt og håper på plass i en eller annen barnehage og helst ikke i kjøreavstand fra her vi bor (er vel bortimot 10 som er innen gang/sykkelavstand...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...