Gjest Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 De fleste sier at jeg kommer til å få en gutt. Er det noen som er flinke til å se om jeg har en typisk gutte mage? Har lagt ut bilde på min profil. Tusen takk på hjelpen på forhånd :-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Fikk ikke noen bilder opp på profilen din...
¤¤angelina¤¤ Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Det er kanskje noe i dette med guttemager og jentemager, men jeg synes min egen mage ser lik ut da jeg var gravid med gutt og nå med jente. Men har bare kommet halvveis ennå, så mulig det forandrer seg. Det er vel noe med at guttemager ser "spissere" ut, at man ikke kan se at man er gravid bakfra, mens jentemagene er bredere. Hva synes du selv?
elin og gutta;) Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 alle sa jeg hadde jentemage sist..... jenta er en gutt:) likens mage(så langt) denne gangen, og syns vi så det blir en gutt nå oxo.... så det der tror jeg ikke noe på. det er forskjell på kroppene våre i utgangspunktet, og selvfølgelig blir ikke magene like heller. noen bærer barnet inni seg å får bare en liten bulk, mens andre ser ut som digre flodhester på slutten (som meg...) det må sies at jeg selv var skråsikker på gutt hele tiden sist,uansett hva andre sa.... den følelsen er nok minst like mye å stole på
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Jeg tviler på at man kan se det, vet det er mange kjerringråd om det.. Men jeg har alltid hatt "guttefasong" på magen, man kan ikke se magen bakfra, men fikk først jente og så gutt.. Tror det har litt med kroppsfasong å gjøre.. Har man lang overkropp, har man større plass å bære babyen på, den blir ikke så "sammentrykket".. Men, skal ikke påstå at du ikke kan se det heller, man vet aldri..
Gjest Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Jeg tror ikke at dere får opp bildene på profilen min, vet ikke hvorfor, men må man være betalende eller hvordan legger man ut bilder. For den måten jeg har gjort det så kommer bildene bare opp på våre album
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 dette med gutte og jentemage er bare noe tull!!!!! å d mnr jeg..d er ingenting i d..alle har forskjellige fasong på magen sine..d er ingen som kan si om d rd ne ller d andre..hvordan i all verdn skull en bvise at en har gutt eller jente mage da?? jeg sier dette fordi d er sååå mangen tilfeller dr en sier at den og den har tyyypisk jente ell huttemae..så viser d sg å være helt feil.. d er tross alt 50% sjangse for at n har rett.. men d er gøy å gjette da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå